Ra(D)leigh

Vinkkasin kaverille tämmöistä, mut päädyinkin huutamaan itse. Saas nähdä mitä tuosta syntyy.

Itselle tuo on pieni, mut niin moni on pyöriä kysellyt, et uskalsi ostaa varmistelematta.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/Costumes_Saami.jpg

Räädi!

Toudella hieno iittalia-henkinen väritys!

Ylitit sitten mun tarjouksen kahdella eurolla. Jos päätät, ettei siitä mitään synnykään, voin ostaa sen sulta sitten pois. Ja pliis, älä koske maaleihin.

hion ja maalaan yhellä biltsun kannulla mattamustaks… not.

Laitoin sniperhuudon 5 min ennen loppua ja kyykytin sun automaagikorotuksen härskisti. En ois varmaan huutanu, jos oisin tiennyt, et joku täältä sitä tarkkailee, mut en myöskään suoraan siitä luovu. Teen kaverille työmatkasinkulan/ciccailufiksin varmaankin, mut jos se ei sillekään sovi, niin otan yhteyttä. Nyt pitäis vaan sit saada kontaktia myyjään, et pääsis säätämään.

Kannattaa kysäistä onko tuossa ohjainkannatin missä iskussa. Omassa tunturissani on vastaava kahdesta eri metallista luotu liitos ja on päässy ajan kanssa löystymään. Pitää kiilapultti vetää ehdottoman tiukkaan, ettei pääse ohjaustanko pyöriin ympäri.

ajattelin sen vaihtaa jokatapauksessa.

tnts - 17:12, 5.4.2009 » Laitoin sniperhuudon 5 min ennen loppua ja kyykytin sun automaagikorotuksen härskisti. En ois varmaan huutanu, jos oisin tiennyt, et joku täältä sitä tarkkailee, mut en myöskään suoraan siitä luovu.
No harm done. Pitäis varmaan luoda tänne joku solidaarisuutta huokuva dibsiotsikko, jolla vältetään turhanaikainen hintojen kohoaminen jatkossa.

Olin koko vkonlopun nettikatveessa, mutta tuskin olisin tuosta seitsemästä kympistä enää paljon korotellut. Koko olis vaan natsannut ja toi väritys sai jo pientä kiimatippaa stemmin nokkaan, mutta pyöriähän on maailma täynnä. Jossain se oikea muakin vielä odottaa… poliisin huutokauppaa odotellessa.

Pääsin tämän purkamisen pariin vihdoin ja kohta pitäis vielä pestä, poistaa ulokkeita, paikkailla pintoja ja kasailla.

Tähän mennessä ilmaantuneet ongelmat:

• vetopuolen dropout onkin lyhyt
  • ohjainlaakerin mutteri on 34mm, ja just sille mulla ei ole avainta
  • kammessa oli 52 piikkinen kiinteästi kiinni, jossa 42 piikkinen pulteilla

Pysty- ja viisto putket on aerotubingia, eli puristettu keskeltä ovaaliks. Tästä saattaa tulla nopee!

parit työstöphotot:

matskuahan tuossa on porakone&dremel yhdistelmällä jatkaa dropouttia…

Tarkoituksena oli säilyttää originaali väritys, mutta punaiset ja keltaiset oli tarraa ja reunat repsotteli, joten päädyin putsaamaan pinnan kunnolla. Saas nähdä meneekö ihan Nitromorssaukseen ja uuteen maalaamiseen asti. Ehkä kuitenkaan ei…

Kohta pitääkin lähteä dremeli-kauppaan. vaihtoehdot 1, 2 ja 3

SUOMI VOITTOON!

Tossa on melkein samat värit kuin viturellissa. Ei huono siis.

Onneks sulla on hyvät kuvat, ei oo vaikea vetää uutta tarraa tilalle, jos haluaa säilyttää originaalin ilmeen.

Sinisen päälle oli suunnitelmissa vetää petroolin sinistä. Riittäisköhän pinnan karhennus, pohjamaali ja päälle perus spray?

Luulis riittävän, jos vaan ei oo alkanut kukkimaan mistään.

noi eripariset dropit on kyllä aika kumma juttu. ja mitä siinä rungossa olevassa pienessä tarrassa lukee, mitä putkea toi on?

ehdotan vielä että jos aiot käyttää noita kampia niin dremelöit (tai ehkä santtu jeesaa jollain kunnon koneella…) isomman eturattaan piikit sileiksi ja käytät sisempää ratasta.

Tämän hetkinen vaihe:

Biltsun kiekot 23+25€

Biltsun kiekon takanapa ja Dicta 18h:

Kiekkoa rihdattu keskelle n. 5mm takahaarukka on muuten 120mm.

Putken tarra ja alkava vaihtajan korvakkeen katoaminen:

San Marco Corsaire 313 penkki:
http://lh4.ggpht.com/_GP7jRk_99g4/SeoWk-fuLBI/AAAAAAAAEm4/LWV79JQ-csg/s800/DSC_1880.JPG

^ Räääd! Mulla on samanlainen härski ja vähintään yhtä kulahtanut san marco. Sitä tituleerattiin jossain nähty kaupungilla -bongauksessa “samettisatulaksi”. Hehe. Tykki.

Kuvan penkistä tulee plyyssi mieleen. Mun concor muistuttaa kulahtaneen mokkatakin kyynärpäätä.

Tänään vuorossa oli vaihdeulokkeiden poistoa ja vetopuolen dropoutin laajennus.