Pyörye (postaa kukin pyöräsi samassa kuvassa / spotissa

No siis! Mietin tota ”yhdessä kuvassa tai spotissa” tehtävänantoa ja tulkitsin spotin nyt näin :smile: saapi siirtääkin jos tuntuu siltä

3 Likes

olin just tulos huomauttaa aivan samasta mutta sadehattujen suunnittelija kolkka oli ilmaissut asian näin:

eli itse tulkitsisin että nimim iibislintu on suorittanut tehtävän oikein.

punainen pyörä on erityisen hieno, vaikka itse vaihtaisin kompaktimpaan ohjaustankoon ja säätäisin ohjaustangon kulmaa hieman eteenpäin, mutta nää on sellasia ajoergonomisia asioita mihin vaikuttaa tasan oma biohajoava ruumis

meikämaalainen on suunnitellut jo pitkään että toteuttaisin tän hiton pyöryekuvan mutten oo saanu aikaseks, kuten en näemmä saa apurahahakemustakaan aikaiseks… … … … … …

2 Likes

Joo, tästä mä sain innon lähteä toteuttamaan tollasta triptyykkityyppistä tulokulmaa, vaikka enemmistö kuvista täs langas niin messevästi kerääkin koko pyöryeen yhteen räpsäisyyn :blush:

kiitos :blush: joo toi kulma elää vähän sen mukaan että kuinka taipuisalla keholla oon liikenteessä. Syksyn jäljiltä näyttää jääneen tommoseen kulmaan.

Nyt kun tällanen usean kuvan yhdistelmä on todettu soveliaaksi niin:



Kesää kohti jokainen kaipaa vähän huoltotoimenpiteitä, ja GT korkeampaa tankoa (O: tanko reilulla nousulla ja backsweepillä). All-City onkin talviteloilla jo. Surlyssä on nyt riseri mutta epäilen että lenkkien pidentyessä keväällä droppi vaihtuu takaisin.

6 Likes

Siinä ne roikkuu varastossa.

3 Likes

t. taidepoliisi

1 Like

Edit: “Tsiigatkaa kui pal kauhiast fillareita mul on.” :smiling_face_with_three_hearts:

Tätä ilmeisesti yritin kertoa. Eli korjattu kuten alla esitettiin. :ok_hand: :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Nimenomaan haluaisin nähdä topiccia täytettävän näin, koska suttuset pyöräkasat kertoo pääasiassa “tsiigatkaa kui pal fillareita mul on.”

3 Likes

Kaikki pyörät yhdessä kuvassa:

26 Likes

Voi että tää on hieno!

2 Likes

Petkuhuiputusta.

3 Likes

Seo hyvä pyöräye

1 Like

11 Likes

Täl viikol menin joka päivä eri pyöräl töihin nii sain kätevästi taltioitua. Ylin on eniten käytössä muut mielivaltaisesti. Kai noiden ama lankojaki vois joskus päivittää.





13 Likes

Otin pari kuvaa pyöryeestä ja tajusin, että se on muuten simmotti, että joku yksivaihdepyöräprojekti tulille a.s.a.p.

edit. En tiedä mitä ihmettä edes ajattelin, mutta tässä on vetopuolen kuva:

edit. Turussa tuulee:

23 Likes

4 x Surly
Straggler 2 x 10
Apina 1 x 9
Rolleri & Puksutin fix

14 Likes


Oli sopivasti 4/6 perheen polkupyöristä seinustalla niin toin loputkin paikalle kuvaa varten.

Vasemmalta oikealle:
Puolison marin bear valley ja kona process 134
Mun brother big bro ja cotic bfemax
Isomman lapsen trek
Pienemmän lapsen woom

5 Likes


Kaikki tarvittava.

5 Likes

6 Likes