Pyörien säilytys

Hit the wall - bike rack on Vimeo.

Suomalaista dissainia tutuilta opiskelijoilta. En tiedä onko noita myyntiin asti, mutta siisti toteutus (suht edullinen valmistaa myös).

Tuohan on ihan hieno, mitähän tuollainen mahtaisi maksaa jos niitä myytäisiin? Useat niin kivannäköiset telineet että niitä viitsiin sisälle kotiin laittaa on mielestäni aika kalliita, mutta varmaan pienet käsin tehdyt erän sen hinnan aina selittää.

En osaa sanoa hinnasta, kannattaa laittaa mailia info.hitthewall@gmail.com jos kiinnostaa.

Mitään uutta? älyämpäri cycloc:ko se pitää laittaa?

Viritin stolmenit ja kuvatahan se piti:

^
http://www.michaeltotten.com/archives/images/Iraqi%20Man%20Thumbs%20Up.jpg

Yleisön pyynnöstä (pm) detskukuvat kiinnityksestä

Huhuu, olispa tuollainen vapaa nurkka. Nyt ei mahdu kuin talouden kaksi fillaria tellinkeihin.

Itsellä saman lainen ratkaisu paitsi, että lukkomutteri ja prikka vielä tangon ja kiinikkeen välissä.

Tankoteipit on aika epäsiistit lähikuvissa. Muuten ei valittamista.

tulikin mieleen, että AMS(Arvostele mun seinäteline)-topikit puuttuu kokonaan.

Joo nuo valkoiset räkäerkkarit imee pölyä ja vähän jättää runkoihin liimatahraa. Pitäis virittää jotain muuta suojaksi. Foamigrippi ois tietysti tähänkin paras, mut laitoin jo ne cannariin.

Mistäs tollasia pysty tankoja ootte hommaillu?

Mulla noita siunaantui konversiohuuman aikoihin ja sit annoin ne pois ja sit laitoin takaisinostoilmoituksen tänne.

Ikea ja sitten vielä

Oon huono noiden yhdyssanavirheiden kans, joten luin vaan, et mistä noita tankoja olen hankkinut. Pystytangot eli stolmenit itse ostin huuto.netistä.

^ok! Joo tosiaan varmaan pitäis yhteen kirjoittaa pystytanko, mut kiitos nyt kuitenkin katotaan jos kesällä jaksais viritellä tai jotai.

Viltsu - 15:59, 21.11.2010 » Itse toteutin ratkaisun Ikean varusteilla. Erittäin tyytyväinen toimivuuteen ja varsin tukeva kahdella tolpalla tehtynä. Fillarit
Stolmen-sarjasta? Kiinnostaisi lähikuva/kertomus koukuista (tnts:lla tietty hienot).

Stolmen-sarjaa kyllä. Koukut myös Stolmen-sarjasta (1€/kpl). Ikean sivut lagaa niin ei pysty linkkiä laittamaan.

^koukku