mikäs seinäteline se on tämän hetken fiksuin ratkaisu suht-matalaan taloyhtiön pyöräsäilytystilaan?
Paniikki alkaa iskee, ku muutto lähenee ja uuden kämpän pyörävarasto ammuttu täyteen. Jostai kumman syystä puoliso ei halua kuutta pyörää sisälle, enkä kyl varmaa millään saa noita kaikkia sinne varastoon. Ei kellään ois tiedos mitään vuokrattavia varastoja Haagasta?
Onks taloyhtiössä talleja, ootko kysyny onko niitä vapaana?
Omassa taloyhtiössä mietin pitkään asiaa, ja sitten kun kysyin, niin niitä olikin heti vapaana useampi pikkutalli - semmosia mihin mahtuu nykyautot huonosti tai ei ollenkaan. Pyörille loistavia.
Sieltä kyllä näkyy helposti ne pyörät, joita ei ikinä käytetä. Nippuun vaan niin että käyttöpyörille löytyy tila.
On talleja, mut 4 jonos. Taloyhtiöllä kans erillisiä vuokrattavia varastoja, joihin pääsin heti piikkipaikalle.
Kävin vähä jo tarkistelees, ja yli puolista renkaat tyhjänä ja pölysinä. Pitää ennen muuttoo vähä siirrellä
Onko tämmöinen kiinteä koukku Polkupyöränpidin, seinä - Biltema.fi ok vai kannattaako satsata nivelmalliseen esim https://www.bike24.com/p2488028.html
Max 50 mm renkaille tulossa mökille.
Noi on ihan käyttiksiä mun mielestä. Mulla on 6 kpl Pro-brändättyjä ton tyyppisiä myynnissä, kun nykyisessä kämpässä ei oo tarvetta/tilaa noille. Osta pois.
Edit: tämmösiä Pro Pyöräteline, seinäkiinnitys – Verkkokauppa.com
Ja menee 50 mm, 2.6" mulla paksuin, mitä tohon sovitin.
Tuo bilteman koukku on pehmeää tavaraa joten taloyhtiön kellariin en suosittelisi (meillä on), mökille varmaan ihan ok eikä tarvitse ulko_mailta tilata.
Noissa Pron koukuissa on pyöreää putkea tuo kehää vasten menevä koukku, ehkä kehäystävällisempi profiili.
Mulla on seinällä 8 kpl vanhaa Clas Ohlsonin mallia, joka on lähinnä tuota Verkkiksen koukkua.
Toiminut 25 mm → 2,8" levelille renkaille. Melko samannäköinen koukku niillä on nytkin valikoimassa puoleen hintaan vs tuo PRO. Tässä uudessa reunatuki molemmin puolin, mikä ehkä rajaa leveimmät renkaat pois, mutta spekseissä leveys 50mm
Noniin,
meillä heitettiin kellariin 2- ja 3-paikkainen at-pihatuotteen vapaastihengittävä kaariteline
sekä parit pisla XXL -koukut (pidemmät kaks yhelle pyörälle ja pari pienempää talon muksuin ajokeille), tosin vanhan talon seinät oli sen verran höttöä, että suunniteltu 35cm koukkuväli jouduttiin kaventamaan, mutta kyllä siinä ainakin toi kevyempi ajokki pysyy.
voi olla että jotain plastidippiä tai käytettyä sisuria tulee käärittyä noihin kaariin, mutta hyvä tuli.