Pyöräpoolon sisäturnaus Kokkolassa la 1.2.2014

Tänään selviää sitten lohkojaottelu ja muut. Stay tuned!

hoidetaanko tää vasta keskiyöllä paikallisessa? jokojoko?!

Suora lähetys paikallisesta alkaa kohta. Kyhl!

Lohkojaot:

Lohko A - KBPS, HKI2 (Jukka Sindan porukka), NKT, Kamikaze Pilots
Lohko B - Polonoskopia, HKI1 (Danielin porukka), The Bronies (ent.
KPV), One Hit Wonders (OHW)

Joukkueiden yhteyshenkilöt ovat saaneet äsken mailissa sekavaa informaatiota.

Päivitän tänne otteluohjelman ja muuta mielenkiintoista ajallaan. Nyt ei pitää tehdä työajalla töitäkin.

E: Artpow on nopea!

nyt jännättää

Traceur - 16:22, 17.1.2014 » nyt jännättää
pyh, tarviiko a-lohkossa pelata ykkössijasta?
artpow - 16:38, 17.1.2014 »
Traceur - 16:22, 17.1.2014 » nyt jännättää
pyh, tarviiko a-lohkossa pelata ykkössijasta?
Jos mielii pysyä suomen poolokunkkuina niin ehdottomasti. Mut finaaliin on mahikset vaikka tulee alkusarjassa lohkonsa kakkoseksi.

Hirveet paineet tästä. Uus joukkue ja sen historia. Pitää varmaan vetää rännit tänään, nukkumisesta ei kuitenkaan tuu mitää. Koko viikonloppu vielä töissä, olen yks vitun vaeltava aave.

normaali - 17:11, 17.1.2014 » Hirveet paineet tästä. Uus joukkue ja sen historia. Pitää varmaan vetää rännit tänään, nukkumisesta ei kuitenkaan tuu mitää. Koko viikonloppu vielä töissä, olen yks vitun vaeltava aave.
Kowaa settiä!!

Ei se ole niin vakavaa… telot jalkasi ensimmäisessä pelissä ja annat TAPPON hoitaa homman kotiin, samalla kun keskityt muiden joukkueiden mollaamiseen ja tunnelman ylläpitoon :wink:

normaali - 17:11, 17.1.2014 » Hirveet paineet tästä. [s]Uus joukkue ja sen historia.[/s] Pitää varmaan vetää rännit tänään, nukkumisesta ei kuitenkaan tuu mitää. Koko viikonloppu vielä [s]töissä[/s], olen yks vitun vaeltava aave.
ja aamulla pooloon, niinku mä viimeksi tunnin unilla, menokin oli sen mukaista, kiitos Kaukon, rok!

Mut, turneesta: mites sen vaihtopelaajan kanssa säännöt menikään? kertaalleen saa vaihtaa ja sitä poisvaihettua ei saa enää käyttää turnauksessa vai miten? kyselee epätietoinen varamiespalvelusta

Workstinx - 20:46, 17.1.2014 »
normaali - 17:11, 17.1.2014 » Hirveet paineet tästä. [s]Uus joukkue ja sen historia.[/s] Pitää varmaan vetää rännit tänään, nukkumisesta ei kuitenkaan tuu mitää. Koko viikonloppu vielä [s]töissä[/s], olen yks vitun vaeltava aave.
ja aamulla pooloon, niinku mä viimeksi tunnin unilla, menokin oli sen mukaista, kiitos Kaukon, rok! Mut, turneesta: mites sen vaihtopelaajan kanssa säännöt menikään? kertaalleen saa vaihtaa ja sitä poisvaihettua ei saa enää käyttää turnauksessa vai miten? kyselee epätietoinen varamiespalvelusta
Näinhän se menee virallisissa säännöissä.

Kaikille poolosta kiinnostuneille voin suurella ilolla kertoa, että turnaus tulee näkymään livenä youtubessa. Emme lupaa, että koko turnauksen streamaus onnistuu, mutta yritetään ainakin :slight_smile:
Linkit sun muut ilmestyy tähän lankaan ja kisasivustolle sitten kun aika koittaa.

Turnaushan ei ole virallisesti mikään yleisötapahtuma (luparumban välttämiseksi), mutta urheilutalon ovet ovat avoinna koko päivän, joten pelejä pääsee varmasti seuraamaan kentän laidalle.

Joko otteluohjelmaa?
Jos saa pyytää niin ei Oulun matseja ihan aamuun.

Otteluohjelma on nyt julkaistu ja löytyy cogkola.blogspot.fi

E: Itseäni jännittää eniten helsingin jamppojen taso. Omaa pelaamistani kohtaan en ole asettanut mitään tavoitteita. Tulee olemaan upeaa päästä pooloamaan muiden kaupunkien joukkueita vastaan! Poolokesä2014 on hyvä aloittaa jo helmikuussa :slight_smile:

KBPS ukkojen pelikunto voi olla ??? Lähtö viideltä la aamuna ja edellisenä iltana man cave -istujaiset. Sopivasti arpa heitti pelin turneen ensimmäiseksi.

^ hyvin se menee, poolo sujuu parhaiten kun on hiukan rapsakka olo :wink:

no niin, toimihan se!
Eli Keskipohjanmaa kävi sunnuntaina tutustumassa jaloon lajiimme. Huomenissa tulee printtiversio, odotamme innolla :slight_smile:

signalpresent - 14:14, 28.1.2014 » http://www.youtube.com/watch?v=82idG7cs8Zs no niin, toimihan se! Eli Keskipohjanmaa kävi sunnuntaina tutustumassa jaloon lajiimme. Huomenissa tulee printtiversio, odotamme innolla :)
Loistoduunia ukot! Tiedän nyt minne muutan Tukholman jälkeen.