Pyöräpalvelu Berggren, Turku

Vähän päivitystä tarjontaan.

Le Prince -takakiekot myyty loppuun tältää kesältä.
Etukiekkoja on vielä joitakin kappaleita tarjolla 80e:n hintaan(sisältää kenda kontender 23mm ulkokumin ja sisäkumin.)

Le Prince -runkosetit kesäiseen alehintaan.

Onko noista tarkempaa runkogeometriaa saatavilla?

^ Tulossa pian! Ilmoitan heti.

Näkyi olevan Le Princestä snadi juttu City-!ehdessä.

heps.

Le Prince runkogeometriaa tarjolla.

TippaKypara - 21:09, 19.7.2010 » [Le Prince -runkosetit kesäiseen alehintaan.](http://leprincebicycles.blogspot.com/2010/07/le-prince-frame-set-sale.html)
Onks isot raamit myyty jo?

^ vielä löytyy isompaa raamia, NKOTB! sori että on kestänyt vastata tohon, oon ollut vähän kesälomailemassa.

Raikas tervehdys.

Pyöräpalvelu Berggrenillä valikoimissa läjä valkoisia 28-622 Vittoria Randonneureja
24€ kappalehintaan. Renkaat on keskiviikkona 11.8 liikkeessämme. Kyseisiä renkaita saatavana myös Helsingin kalliossa, pistäkää pm:ää tai mailia joonas(@)leprince.fi.

-Joonas

Moi!
Paljon maksaa halvin mahdollinen valmis fiksi teidän kaupassanne?

Halpaa ei löydy. :slight_smile: Le Princen saa 570 eurolla. Hei onpa meillä yksi M-kokoinen vuosimallin 2009 GT gutterball mustana ja nyt lähtis 500 eurolla! Siinä on fliflop -napa ja uusi tietysti.

-Joonas

Okei! Kiitos nopeasta vastauksesta (:

yo!

Uutta tavaraa saapui putiikkiin.

ja paljon muuta!
Tervetuloa ostoksille! Kyselyt pm:nä tai joonas (@) leprince.fi. Matkahuolto kuljettaa eri puolelle Suomea iisisti.

Joonas

Paljos Eerot maksaa?

90e/kpl ja samoin f30. Noita on kaksi punaista ja kaksi mustaa sekä kaksi f30:stä.

Hola.

Hyllyt notkuu uutta tavaraa. Löytyy Schwalben Durano Skidia, BLB:n riseria useassa värissä, hullun paljon OURYJA, värikkäitä rattaita ja lukkorenkaita. Le Prince -pyöristä löytyviä osia(mm. Vittoria Zaffiro Pro 23 mm valkoisena)kannattaa myös kysellä. plus paljon muuta. Tervetuloa.

^Mä saavun huomenna ihmettelemään palkintoja. Mitäs Durano Skidit kustantaa?

MikeNAS - 13:31, 5.5.2011 » ^Mä saavun huomenna ihmettelemään palkintoja. Mitäs Durano Skidit kustantaa?
40e kpl, kvin just.

Onko kirkkaita (BLB:n ?) quill-stemmejä, 26 mm clampilla 7 -8cm reachillä ?

^ löytyy, HraMoss! Tervetuloa ostoksille.

Löytyykö BLB:n ratakampisarjaa mustana ja mihin hintaan?