Pyörän maalaaminen - lakasta kiiltävä?

Terve,
on tollanen kahen pyörän maalausprojekti ja tässä ois taustaa:

Nitromors → rapsutus → hionta → (pohjamaali → hionta ->)x2
päälimaali → hionta → päälimaali → 5x spraykiiltolakka

Sitten kysymykseen.

Milläs tosta kiiltolakasta sais sitten kiiltävän?
Ja toinen kysymys on että kun mulla on siinä rungossa teippauksia, niin riittääkö tollanen spraylakka pitämään ne suojassa, vai tarviiko jonku läskimmän lakan pintaan? Kun lakkakerros on viel 5 kerrankin jälkeen niin olemattoman ohut…

Tollaset teippaukset:
Haluis ettei kirjaimet rupee irtoilemaan.
http://img576.imageshack.us/img576/1630/p1030929o.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Mikäli lakka ei ollut kaksikomponenttista, niin ei siitä kovin kiiltävää saa. Vesihionta 1200-2000 karkeudessa ja sitten kiilloitus esim. trasselilla ja kiilloitus tahnalla. Tavallinen spaylakka ei kestä koneellista kiillottamista, se sulaa ja menee piloille.
Jos nuo teippaukset on sen 5 lakkakerroksen alla, maltillinen vesihionta ei tuota ongelmia.

Löysin taannoin Halpahallista sprayalkylidilakkaa, nimeä en muista, tavara oli kotimaista, ja kiilsi tosi kivasti.
Kuivumisaika vaan oli turhan pitkä ja paksu kerros halkeili parista kohtaa kuivuessaan. Sitä ei huomannut, ellei oikein tarkkaan kattonut.
Ja mulla siis oli jälkikäteen ajatellen ihan liian paksu lakkakerros, olin vaan tottunut siihen että noi sprayt on aika pissaa ja ruiskuttelin samanlailla kerroksia kuin laihemmilla aineilla. Eli pullo tyhjäks.
Tossa tietysti kannattaa kokeilla johonkin näkymättömään paikkaan ettei vanha lakka kiehu, Würthin maalit kesti hyvin.

Kysymys kuuluu, kuinka paksun lakkapinnan haluat?, automaalaamosta saa varmaan ihan niin superkiiltävää lakkaa ku herra tahtoo, sitten puuttuu enään maalausvälineet? ja on muuten melkotakuuvarma juttu et on kiiltävä…

ja lakan paksuuksista, jos auton pintaan ruiskutetaan 2-3kerrosta lakkaa ja se kestää kaikenmailman suolap***kat, hiekat yms yms, voisin olettaa että tommonen kerros kelpaa teikäläisen tsykkeliin aivan hyvin… omaan runkooni heitin mattalakan, 1 kerros, tähänasti riittänyt aivan hyvin.