Puupuuhaprojekti: Pöytä kiekkohommia varten. Vaihe 1; brainstorm

Viikon sisään kasattu 4kpl kiekkoja, tällä kertaa olkkarin sohvalta käsin ja pukki on ollut tossa sohvapöydällä jonka korkeus on ehkä hieman alle 40cm. Muuten tämän työpisteen ergonomiassa ei ole suurta hehkuttamista mutta tuo on itse asiassa tosi hyvä korkeus pukille. Kiva käsitellä kiekkoa jonka “päiväntasaaja” on about silmien korkeudella. Kädet ja hartiat rentona.

Niin ja sohva mahdollisti myös sen että kiekkoja kasasi samaan aikaan kaksi henkilöä.

Äläs ununu ny, otin asian positiivisena.

Näyttää pätevältä kamppeelts tuo. Tuskin mä mitään parkkia laitan jos ei jostain käytettynä tärähä.

Mites tää on edenny?

Silleen et vaimo halus kasvihuoneen.

Taustalla ajatuksissa pyörii.

Paikallisen puusepän roskiinmeneviä jalopuita sain priuksen kontin täydeltä.

Kasvihuone varmasti parempi projekti tähän aikaan vuodesta.

Itelle tuli tossa eilen sohvalta käsin sohvapöydällä seisovaa rihtauspukkia operoidessa mieleen, että työergonomiaa vois hiukan kehittää.

Luulen, et haluaisin, ehkä tommosen säädettävän kaiutinjalustan, niin vois työskennellä seisten ja säätää kiekkokoon mukaan pukin sopivalle korkeudelle. Istuminenhan oli uus tupakointi jo tossa muutama vuos sitten.

Erittäin hyvä pointti.

Rihtauspukki heittokellolla tuli hankittua joskus syksyllä. Se on diy mallia, ja aika jyhkeä, katsoo nyt miten sen saisi integroitua

Ja tästähän se ajatus jo lennähti sit kerrostaloasujalla siihen, että hetkinen, eikös tommosen pyörän korjausteline-tripodin huipulla keikkuvan “kouran” tilalle vois tarpeen vaatiessa laittaa työtason, jonka päälle sitten se rihtauspukki.

Esimerkiks toi Prisman myymän korjaustelineen koura näyttäis olevan ihan pultilla kiinni.