Pursuit projekti 2012

Homma hoidettu itseasiassa mynämäellä, entinen naapuri duunasi. itsekin toivoin vähän isompaa flakea muttei ilmeisesti niillä kamoilla ollut mahdollista. tähän ihan tyytyväinen. Kallion pyöräliikkeet käyty läpi ja mistään ei löytynyt kapeaa 26"/650c sisäkumia tai 30mm clämppiä. Tossa toi nyt sit on kasattuna, ilman niitä grippejä ja kiristintä. Pitääkö semmonen sit tilailla jostain ulkomailta?

kävisköhän toi vaikkei olekaan ihan oikeaa mittaa.

fillarikellari ainki myy tonkokosia kumeja.
entä jos isompi clamppi ja shimmi?

mietin iteki samaa, ka isitä vois kokeilla.

Mulla olis pari Contin Race 26 sisuria, NIB. Lait PM jos vielä tarviit.

Mulla olis tämmöne jonka oon sahannu kahtia ja toi alaosan saisit vaikka ilmatteeks, siitähän puuttuu se lippa mut kyllähän se kiristettynä pysyy hyvin kiinni.

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=8213

Turusta myös!

23mm gatorskini vähän kuumottaa tossa haarukassa, ei paljoa ole väliä, piti laittaa pienet korotuspalat tonne että pyöri laisinkaan. 22mm tuubilla ei mitään ongelmaa ilman korotuspaloja.

ps. huomatkaa hieno “kolo” entisen jarrureiän kohdalla.

Toi maalipinta on kyllä nätti. Kokokuvaa nyt kehiin.

Menee ensi viikkoon, pistin crc:lle eilen tilausta puuttuvista osista.

täst tulee hieno!

AAAAAH

Paljon maksaa flake maali ja missä? Ja mitä värejä?

^ kvg. Sieltä löytyy hintoja ja ostopaikkoja

mjoo, kampia kokeiltu, yhdet ottaa kiinni chainstayhyn kammen päästä ja toinen spideristä ja kolmannet on rumat. eli otan nuo toiset koska ottaa sen verran vähän kiinni ettei haittaa pyöritystä ja toivon ettei ala vituttaa. tai sitten hommaan jossain välissä uudet kammet, mutta vituttaa että kaikki kokeilemani kammet ottaa jostain kiinni.

ps. ei vituta.

Crusty - 22:08, 7.5.2012 » mjoo, kampia kokeiltu, yhdet ottaa kiinni chainstayhyn kammen päästä.
Viilalla milli pois kammen kulmasta? Vai onko liian hienot kammet "sovittaa" tolla lailla?

ottaa enemmän ku millin + tulee myöhemmin vaihdepyörään eli ei olis pysyvä ratkaisu.

eli OSTETAAN kirkkaat kammet.

130bcd

mulla ois, mut tarttet truvativ powerspline-keskiön 108mm akselilla. kotoisin bianchi pistasta. kympillä lähtee.

Muista myös se, että runtatessa kammet vääntyy hieman niin vaikka kädellä pyörittäessä ei osu niin ajaessa maybe.

Lyöt tukea vasten sen chainstayn lyttyyn ongelma kohilta?