Purjebägit lähettilaukku

Heka - 17:15, 17.8.2010 »

Toki tehdään myös omistakin purjeista jos asiakas niin haluaa. Ideaalitilannehan on että purjeet kulutetaan aluksi loppuun purjeina, ja sitten vielä uudelleen toisessa olomuodossa, tässä tapauksessa laukkuna. Messengeriin menee arviolta n. 3-4m2 matskua, riippuen taskujen määrästä yms.

Vuosi sitten teitte vielä asiakkaan omista purjeista bägejä. Onko tilanne yhä sama, kun mallistokin on ymmärtääkseni lisääntynyt? Olis nurkissa paljon vanhoja purjeita.

EDIT:Löysinkin tämmösen tuolta nettisivuilta

miisa - 21:28, 25.7.2012 » Sellasta vaan että ainakaan tää mun hommaama protomalli (ostin täältä foorumilta joki tovi sitten) ei pidä vettä just oikeen nimekskään:( Tänään oli duunissa kohtalaisen kostea keli ja niin vaan kastu kirjekuoret ja paketit 2 tunnin ajojen jälkeen... Ei hyvä! En tiedä onko näissä protomalleissa käytetty jotain eri kankaita vai mitä mutta niin vaan oli laukku pohjalta litsläts...
Samat kankaat kyseessä, päälimmäisenä pinnoitettu cordura ja sisäl purjekangas. jos hirvees myräkäs ollu niin varman imassu saumoista h2oota sissään. Proto on aina proto.
miisa »
Ihan mielenkiinnosta, missä ajat ja kenelle?

Onko nää niitä kotimaisia lähettilaukkuja ja reppuja?

Jep, samoja tuotteita

Miksi tästä sit keskustellaan kahdessa tredissä?

Smurf - 23:05, 6.8.2012 »
miisa »
Ihan mielenkiinnosta, missä ajat ja kenelle?
Go Botendienst, Wien, Itävalta. Vajaa kolme vuotta nielty kilometrejä, mukavaa on ollut:D. "Skene" aika vaihde painotteinen niin joutuu sitten täällä nuokkuu et tietää missä mennään;D

Tänään ku oli hiljasta töissä niin tuli tuota laukkua mulkoiltua ja luulen että se on tosiaankin noi kaks saumaa keskellä pohjaa mistä on vesi tullu sisään… Ja totta proto on aina proto, muuten oon ollu erittäin tyytyväinen veskaan, tuli vaan vähän puun takaa kun joutu ojentaa asiakkaalle märän kirjekuoren ja nöyränä selittää et uus laukku ja testikappalle:D

Ihan mielenkiinnosta mitä on tuo “hopeinen kangas”? Työkavereilta on tullu jonnin verran kuittia et oonko mä jäätelölähetti:D