Puolison suhde pyöräilyharrastukseen

en ole varma haluaisinko vakavaa suhdetta kenenkään kanssa joka ei olis kova pyöräilemään.

Siis herrajumala. Jos me lähetää vaik Tampereelle ni toine menis junal samaa aikaa ku mä vääntäisin kampia ku hullu.

peltsip - 23:03, 17.5.2015 » "käy suihkussa, et kyllä nojaa sohvaan ennenkuin oot käynyt". niin täällä kotona suhtaudutaan. eli 24/7 pitäis käydä suihkussa näistä hetkistä syyskuulle.
:D feel u. Kesä on vielä ok, mut kurakelit pahimpia. Pitää heittää kengät, huput ja takki veke ennen kuin pääsee sisään rappukäytävästä. Mut toisaalta, meil on kyl aina siistii, mikä on aika jees.

Näitä lukiessa tulee väistämättäkin kiittäneeksi yksin asumista :smiley: Mun kämppä on kyllä aina kauhea läävä, näillä on ehkä yhteys… Mutta silti ihanaa ettei kukaan ole äitinä päsmäröimässä kun pääsee ovesta sisään, saan haista ja kurata keskenäni niin paljon ku huvittaa tai on huvittamatta.

peltsip - 23:03, 17.5.2015 » "käy suihkussa, et kyllä nojaa sohvaan ennenkuin oot käynyt". niin täällä kotona suhtaudutaan. eli 24/7 pitäis käydä suihkussa näistä hetkistä syyskuulle.
Ja sitten kun on käynyt suihkussa ei silti saa istua puhtaalla perseellä sohvalle?!

Nykyinen tsekkailun ja tsuumailun kohde kysyi jotai pyöräilystä mitä en tiennyt ja samalla kun makkoilin sängyllä telkkaria kattoen niin tämä alkaa googlettamaan asiaa.

Lopputulos oli että luki yv:ltä säärikarvojen ajelusta keskustelua ja kysyi vain että ei helvetti täälläkö sä pyörit.

Pysy illalla housut jalassa.

Hikky - 23:49, 17.5.2015 » Pysy illalla housut jalassa.
:(((((

Noo eiköhän tää rakkaudenkesä2015 tästä vielä lähde perskuta.

Hikky - 0:00, 18.5.2015 » Noo eiköhän tää rakkaudenkesä2015 tästä vielä lähde perskuta.
Meillä keskusteltiin projekteista kun palastelin Dodin muualle: tänne ei sit tuu enää kolmatta pyörää, eikös? Mimmi ei oo ees muuttanut tavaroitaan sisälle ja asettaa säännöt. Toisaalta fiilis 110% hyvä

Edit: kehtaisko sanoo et pajalla olis paskankiillotusprojekti odottamassa :smiley:

Jotta sain tilata kamat uusiin kiekkoihin piti nelisen vuotta tauolla ollut jalkalistojen asennus suorittaa loppuun. Selvitellessäni napojen mittoja ja sähläämällä cnc:n sivuilla osaamatta sanakaan saksaa kuulin vielä mutinaa aiheesta “kuinkahan sen kasaamisen kanssa käy kun tilaaminenkin on jo noin vaikeaa?” :smiley:

Rakkaudella tietenkin <3

ps. mitathan löyty edd:n laskurista valmiina…

Joo, eipä ole tarvinnut tallin sisältöä näyttää, olen sanonut että siellä on jonninverran juttuja.

Aika esiasteella vielä koko homma niin ei viitti heti kaikkea räväyttää. Tosin kerran lonkkupäissäni kun kysyi että onko sulla paljonkin niitä pyöriä niin sanoin että joo, on niitä jotain kymmenen ja viidentoista välillä. Vastaus oli lähinnä jaa jonka jälkeen kyllä vähän huijjasin että suurin osa myyty.

Pakko vielä sanoa että on se ihastumisen tunne kyllä niin mahtava että huhhuh ja kun vain viikonloppuisin pääsee näkemään niin kyllä sitä niin perskuleesti odottaa.

jooseppi - 0:19, 18.5.2015 » "kuinkahan sen kasaamisen kanssa käy kun tilaaminenkin on jo noin vaikeaa?"
[i]"Measure twice, cut once."[/i]

Edelleen ihan meh. Ainoot speksaukset rakkaalleni: Fat Frankit mummotunturiin, jokunen vuosi sitten. Keväthuollon vois tehdä, eiköhän sillä taas juhannuksena ajeta.

Lumikko - 0:44, 18.5.2015 »
jooseppi - 0:19, 18.5.2015 » "kuinkahan sen kasaamisen kanssa käy kun tilaaminenkin on jo noin vaikeaa?"
[i]"Measure twice, cut once."[/i]
Listojen kanssa yritin tätä viisautta toteuttaa. Melkein onnistuin :)
Tompsukka - 23:44, 17.5.2015 »
peltsip - 23:03, 17.5.2015 » "käy suihkussa, et kyllä nojaa sohvaan ennenkuin oot käynyt". niin täällä kotona suhtaudutaan. eli 24/7 pitäis käydä suihkussa näistä hetkistä syyskuulle.
Ja sitten kun on käynyt suihkussa ei silti saa istua puhtaalla perseellä sohvalle?!
mistä arvasit? :D

Näin se on ainakin meillä.

Puolison suhde pyöräilypunttisaliharrastukseen. Joskus la-su yönä.
Heh.

onneksi ei tämän puolison kanssa ole koskaan ollut vastaavanlaisia kitinöitä ja narinoita ja valituksia meitsin pyöristä tai likaisista vaatteista tai kurasta lattialla. kumpikaan ei länkytä ja nillitä tuollaisesta toiselle. herra itse pyysi apua fiksipöräilyharrastuksen aloittamiseen minulta. me vaan tykätään kissoista ja punaviinistä, hyvästä ruuasta ja pyöristä.

Muuten erinomainen paitsi vaihteet ja huoltohommat jää mulle.

Puolison pyöräilyharrastuksen ensimetreillä jaksoin huudella tarmokkaasti että aika pöhköä tommonen fiksipelleily eikä muuten varmana tehdä siitä mixtestä mitään sinkulaa. Puolen vuoden sisään olinkin espeedeekengät jalassa fiksijonon jatkeena. Seurauksena olen saanut itse kuulla ihan kohtuullisesti kuittailua kelkan kääntämisestä.

Nyt me harrastetaan kivasti yhdessä, ei nillitetä ja haistaan ynnä sotketaan ihan tasapuolisesti. Mulle tosin ulistaan salaa kateellisesti, kun mulla on enemmän pyöriä kun sillä.

Sillon ku tällainen oli ni oli mieltä et turhaa touhua, menee liikaa aikaa ja rahaa.