Punkka & suihku

jäbät. topsut.

zykkeli - 13:54, 5.9.2019 »
Spuhek - 13:21, 5.9.2019 » Ekat [warmshowers](https://www.warmshowers.org/) vieraat ois maanantaina tulossa kylään. Jänniä uusia kokemuksia maailma pullollaan.
Hmmm...toihan vaikutti aika kivalta. Harmi vaan, että tarkoitus olisi laittaa omaa mökkiä edullisesti vuokralle, joten ei voi tuonne oikein logata koska on sitten vastoin heidän policya.
itse joskus rekisteröidyin kans warmshowersiin, mutten sitten ottanutkaan ketään vastaan, vaikkin tulokkaita ois ollu muutama viikossa. Enkä kyllä tuon kautta majapaikkojakaan ole kysellyt, vaikkin siihen käyttöön liityin.

olikohan se lekat, joilla käy tyyppejä harvase viikko nukkumassa. kuulemma kuulee hyvää reissulegendaa, jos itse ja matkalainen jaksaa rupatella.

itsellä ehkä kaikkien vieraiden declinaus johtui siitä, että tuli olo, että pitäisi enemmänkin hostata kuin vain antaa nukkuma- ja peseytymisfasiliteetit käyttöön.

Ite ajattelin laittaa tonne ranchille matkalaisille majapaikan ajatuksella “aittaan pääsee sateensuojaan, pihalla on huussi ja saunassa saa kylpeä ja peseytyä” niin ettei tarvitse itse edes välttämättä olla samassa postinumerossa. Et jos joku tämmöistä majoitusta tarvii nikkilässä niin voi kysellä.