Punavuoren Epilogi 19.11.2010

Jäähyväiset Punavuorelle. Laittakaa kalenteriin pe 19.11.

Pyöräsuunnistus 20.00 → Sauna 21.00 → Baari auki 22.00 - 00.00

Lisätietoja myöhemmin.

i’m in ja aloitin tuon lauantain säätämisen…

Siis huh, todella komeen julisteen oot tehny. Niin ja siis todellaki oon messissä.

aika makee, vois tulla messiin vaikka toimitsijaks tms

kyllä!

Tuon tähtijuomaa.

Rafulla saattaa olla sana sanottavana tohon “Une Heure 20”-kohtaan…

Todellaki messis!

kowa meno

Mä tähtään tähän!

jussi - 16:10, 14.9.2010 » Rafulla saattaa olla sana sanottavana tohon "Une Heure 20"-kohtaan...
Äidinkieli kiinnostaa

Uuh :slight_smile:

Pardon my French, mutta en osaa sanaakaan ranskaa… ullatuus että meni väärin. Ei se haittaa.

magein flaba vähään aikaan…

" à 20 heures " ehkä? =) ton vois kyllä tulostaa julisteeksi asti. ihan sai-RAAN siisti edelleenkin!

Ranskankielinen ystäväni arveli että se tarkoitti joko klo 1.20 tai että tapahtuma kestää 1h20min. Sama mulle sillä juliste on aivan mahtava! Upeaa työtä!

Kiitos palautteesta, päivitin kellon ajan oikeammaksi. Mikäli haluaa tulostella, niin A3 kokoinen löytyy täältä: All sizes | Mont Rouge "Punavuori" A3 alleycat race poster | Flickr - Photo Sharing!

Upea kuva/mainos(?)! pitanee kylla osallistua jos vain olen maisemissa. c’est génial ça.

Jeah, on mahtijulkka. Toi ansaitsisi tulla käsinpainetuksi. Mestoilla varmasti. Mut häh, miks mä en tajua miksi punavuorelle jätetään jäähyväiset? Ts. vittuuks mua kiinnostaa, mä en ikinä ylitä pitkäsiltaa, mut kertokaa nyt kuitenkin.

Jäähyväiset sen takia, että nämä propelipäät keksi muuttaa landelle - eli pidetään pienet läksiäiset (= juotetaan kaikki meidän pahat viinat teille).

t. Eki & Johanna