Pullällärit 15.10. JKL

Muutamina viikkoina on Jyväskylässä vietetty mukavasti keskiviikkoisin bundayta, joten nytpä järjestetään kyseisen tapahtuman yhteyteen vähän kisailua ajojen muodossa! Eli kyseessä pienet ällärit. Mukaan kaikki vanhat ja etenkin uudet naamat!

-Lähtö 18:00 Lutakonaukiolta
-Mukaan pyörä, valot, kynä, laukku, muutama kolikko ja mahdolliset kartat jos siltä tuntuu

pelottaa nyt jo!

juu mukana

jeeeeeee

no eiks nää pitäny olla tiistaina?!?!?!??!?!

aivam sama, tuun

millos nää nyt ajetaan?

15.10.2014 klo 18:00. Tai en sit tiiä…

Joo kyllä näin on, alotusviestin tiedot pitävät paikkansa! Manifestit on tehty, koitetaan pinnakorttejakin saada ja kaikkee, uliuliu. Eli keskiviikkona ajetaan! Tulkaa ajoissa paikalle, niin ehtii kaikki sekoilut ja muut ennen lähtöä klo 18:00.

Höh, taas yllättäen duunissa.

Mukana ollaa

pakkasta luvassa, o’ou

Kun ajaa tarpeeksi kovaa, niin ei pikkupakkasetkaan haittaa. Kiersin tossa illalla ympäri kaupunkia lainaamassa parit termarit, elikkäs minä hoidan maaliin ainakin pari litraa erikoishehjuumkonossöörikahvia.

Jee, huomenna ajetaan!

Tänään! Kohta! huh huh kaiutin on latauksessa ja töötti herkistelty. Vielä pari tuntia hyvinvointivaltiokäsitesekoilua kirjastolla ja sit vaan uli uli.

mä oon tosiaan tän viikkoa päivät koulussa ja illat töissä, joten nää kokkelivekkulit jää välistä.
ajakaa ja oksentakaa

itellä meni kanssa kalenteritetris mönkään tältä viikolta kun tuli puskista ylimääräistä ohjelmaa eli no can do.

45min lähtöön ja pullat än äs uunissa, eli montaa ylimäärästä minuuttii ei jää. Mut ei se mitää, kohta mennään!

e: Savua ilmassa, raakaa taikinaa, aivam hyvä! Vedetää viel parit tomuskeriviivat niin jätkät tykkää.

kauhee kiire.

maali cygnaeuksenpuistossa, saa tulla pullakahville