Puinen seinäteline pyörän säilytykseen

Se mikä näissä laatikostoissa mättää on vapaana hheiluva etuhaarukka. Funtsin hetken jotakn stongasta ja satulasta roikuttavaa hommaa, mutten keksinyt mitään järkevää.

Niksipirkka-ratkaisu heiluvaan haarukkaan:

Pakan speiseri + vanhasta auton sisurista leikattu lenkki. Kätsy pyöräyttää kiekon + vinoputken ympärille, sit roikkumaan pyörän roikutuskoukkuun kun pyörä lähtee.

Kysymys tohon kumilenkkihärveliin. Miksei vaan kumilenkki jolla vetää kiekon paikalleen. Kai kumilenkinkin saa laitetua roikkumaan johonkin lenkkiin.

Siksi, että se speiseri pujotetaan sen kumilenkin toisen pään läpi kun lenkki on käytössään viistputken ja kehän ympäri. Vähän niinkuin iso nappi.

Tai sitten laittaa sen kumilenkin venttiilin molemmilta puolilta. Ihmettelinkin että onko tolle speiserille joku käyttötarkoitus.

Dublö

Toiminee tiukoilla kliörensseillä ilman speiseriäkin joo. Esmes kaksysissä en viittis pingottaa venttiiliin kun vois tulla väänneltyä laittaessa/poisottaessa.

Nojuu tuota en tullut ajatelleeksi.

Joo. Taakimpaa hahloa kehiin.

Kiitos kommeteista. Taas katson rojektia uusilla silmillä.
Hahlon alle jää hukkatilaa. sen voisi avata kokonaan ja näin tilaa jäisi luurille tms pienikokoiselle taravalle.
Ja hahlo on nyt mitotettu mun stongalle, juuri niin että se ottaa seinään kiinni, eikä keula lähde liikkumaan.

Kiitos kommeteista. Taas katson rojektia uusilla silmillä.
Hahlon alle jää hukkatilaa. sen voisi avata kokonaan ja näin tilaa jäisi luurille tms pienikokoiselle taravalle.
Ja hahlo on nyt mitotettu mun stongalle, juuri niin että se ottaa seinään kiinni, eikä keula lähde liikkumaan.

Oon varmaan köyhä tai jotain mut käytän kyl tsygäillessä samaa luuria ku muutoinki niin tuskin sitä erikseen haluais taskusta kaivella poies pyörää ripustaessa.

Tuskin kuitenkaan aiot cvstomeja laattikkoja tehä niin kehittäisin kyllä ohjaamon kiinnittämiseen jonkun toisen ratkasun.

e mullaki vaan yks luuri eikä muuta tavaraa

Nyt ois sitte hommat siinä vaiheessa, että teline on tumma väriltään ja maksaa satasen.
9 kappaletta myynnissä.

Jos kiinnostelee nii ottakee yhteyttä.
Sijaitsee lauttasaaressa, Itälahdenkadulla

Ai perskeles, täähän oliskin ollut kova ratkaisu nykytilanteeseen. Sääli, että on uus kämppä jo katottuna, jonne ei tuollaista tarvita.

Kuva ois kiva.

Kuva ois kiva joo. Ehk tänää illalla tipahtaa