Proju: Cannondale Track '93

no eihän se sporttista katurataa o nähnykkää mutta

eniten tässä vituttaa se, että rungossa ja haarukassa ois oikeesti potentiaalia. ja navoissakin vielä. toki myös yleinen nykynuorison hätäilemällä tekeminen vituttaa.

Bruuttus - 16:46, 12.2.2015 »
josbanse - 16:30, 12.2.2015 » Budjetti, helppo saatavuus jne maybe?
No siis iikeli vetää vuoden aikana 12 runkoa sen kautta, luulis olevan 50e lisää laittaa vaikka s75. Ja tämmöiseen ns. yksisarviseen en itseainakaan ostaisi 'helppoja' osia, vaan näkisin vaivaa kerta kesäänkin aikaa. Vaadin lisäselvitystä.
Mistä saa uudet seiskafemmat 209e keskiön ja rattaan kera? Ostan heti

^
Miksi ysäri fillariin pitää ostaa uusia osia?
itse ostin SG75 tältä foorumilta ilman laakeria 170e

Hain siis vastausta miksi. Se on tullut varmasti selväksi mitä mieltä niistä ollaan halusin vaan avata vähän valintaa.

nuudeli just jepa. Aika turha laittaa jotain 26mm compactia jos et sit laita myös huppuja.

^2nd that vaikken mä mitään näistä yksivaihteisista läskiputkisista kulkineista mitään ymmärrä. Kirkkaalle tolpalle myös kannatus.

Tää lanka sisältää jotain niin syvää peppukipua, etten voi edes käsittää.

^mitä viisas lapsi tarkoittaa?

kammoksuttava build.

olisko koko internetin rumin cannondale track.

tekisit itsellesi ja tälle yhteisölle palveluksen palaamalla piirustuspöydän ääreen ja kasaamalla tän ajan & ajatuksen kanssa kokonaan uusiksi.

Iikeli - 17:01, 12.2.2015 »
konkeli - 16:39, 12.2.2015 » edit: no okei, on toi stonga vähän vitsikäs
Mikä vika nuudelissa?
Ei kai siinä mitään vikaa ole? Se on vaan jotenkin ison näköinen, kun on itse tottunut kompakteihin. Siis jos toiminnallista arvostelua pitää laittaa, niin sehän näyttää ihan fillarilta.
kid_scientifik - 18:11, 12.2.2015 » ^mitä viisas lapsi tarkoittaa?
Yleisesti langan meininkiä, kaikki vaan pahoittaa mieltänsä kilpaa. Ei siinä mitään, ymmärrän jos ei tykkää lookista, mutta jotenkin naurettavaa kun jengi ulisee siitä että ois pilattu joku artefakti. Pyörä se on muiden joukossa, käyttöesine ei taideteos.
IhanaTaina - 18:27, 12.2.2015 »
kid_scientifik - 18:11, 12.2.2015 » ^mitä viisas lapsi tarkoittaa?
Yleisesti langan meininkiä, kaikki vaan pahoittaa mieltänsä kilpaa. Ei siinä mitään, ymmärrän jos ei tykkää lookista, mutta jotenkin naurettavaa kun jengi ulisee siitä että ois pilattu joku artefakti. Pyörä se on muiden joukossa, käyttöesine ei taideteos.
viisas lapsi

Miksi kirjoitat tuollaisia viestejä kid_scientific

Pyörä, joka jakaa äärimmäisiä mielipiteitä, on onnistunut pyörä.

Ite tykkään eniten siitä että Likeli poras ja kannutti ton etunavan.

Se venytti sitä kans.

Munarkki - 20:04, 12.2.2015 » Se venytti sitä kans.
Jaa no sit nii reiät tuli siitä. Emmentaliin ne tulee ilmeisesti koepalojen ottamisesta, tää oli siinä mainoksessa.

Pippelin ja korvien venyttäminen on niiiiiin 2013. Nyt venytetään jotain ihan muuta.

Mut hei, mulla on sama outo mielikuva siitä Emmentalista sen mainoksen takia ja se ahdistaa mua.

Jos saisit Likeli valita niin laittaisitko tähän mustat vai kirkkaat suginot?

Hauska “proju” lukea.

“Mielipide on kuin p-reikä - kaikilla on sellainen.”

Kovaa ajoa vaan! Tämmöset projut on vähän kuin viinit, paranee vanhetessa. Hyvää vuosikertaa tämä “viini” muuten :wink: