Projekti: Yksi Crescent 306 Fashion Line Mixte lisää

Niin siis eikös se vanne ihan keskelle tule ilman sen erityisempää kikkailua, kun 130 perään laittaa 130 navan? Vai pettääkö mun logiikka jossain kohtaa…?

Kiekot tosiaan läksi tilaukseen pari päivää sitten! Kivasti höylääntyy kokonaisuudesta parikin kiloa pois, kun menee ulkokumitkin vaihtoon :slight_smile:

Tulee tulee, kunhan runko on suora ja kiekko oikein koottu.

Noniin, nyt on tullut jonkun verran rojua jo.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/16490226/pyorat/mixteprojekti/roinat.jpg
Kiekot on Mach 1 Omega + Shimppa Tiagra ja niihin sitten sinkulakitti. Unohdin näemmä tilata vannenauhaa vaikka kovasti luulin laittaneeni ostoskoriin. No, saahan sitä lbs:stäkin. Voisi tässä töitä vältellessä rapsutella tarrat veks.

Ebaysta löytyi edullisesti wanhanajan hameverkko vieläpä ruskeana joten pistin tilaten.

Itse pyörälle ei ole vielä tapahtunut mitään. Ehtiihän sitä tuonnempanakin.

Bonuksena taidekuva à la nakkisormi.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/16490226/pyorat/mixteprojekti/taidekuva.jpg

Hyvän näköset kiekot! huh, tässä kyllä riittää hommaa, respect! Tuleva ohjaamo ja maali kiinnostaa, seuraillaan 8 )

hitto, näinkö SNESin yhden kuvan kulmassa?!

Tästä tulee kyllä hyvä. Kiekot aika perföörmanse. Mut toi sinkulakitti minkä tilasit niin se on aika hoono :confused: Sillain pilupali.

Taidekuva on kova, hymyilin.

Kiitos kannustuksesta! Jahka runko pääsee puhallettavaksi ja maalattavaksi niin pääsee tämäkin proggis nytkähtämään eteenpäin. Elättelen toivoa että jo parin viikon sisällä ois saharavaihe edessä, mutta tää ei oo mun aikatauluista tai mielihaluista riippuvainen.

Munarkki - 14:12, 22.8.2014 » Mut toi sinkulakitti minkä tilasit niin se on aika hoono :/ Sillain pilupali.
En mä itse asiassa tiedä yhtään mikä toi kitti on, ostin foorumin kautta. Jos osoittautuu ihan susiostokseksi niin sit ei auta kuin tehdä vähän tutkimusta ja ostaa parempi. Katsotaan kuinka käy.
tutam - 13:04, 22.8.2014 » hitto, näinkö SNESin yhden kuvan kulmassa?!
Kyllä!

Mennääks täs projus niinsanotusti “muotilinjalla” ??? Hehe hoho

No siis kyllä se sinkulakitti palvelee aivan täysin. On vaan vähä höhhöh. En tosin edes tiedä miksi tämän kerroin. Anteeksi :smiley:

totta kai pitää vittuilla jos paskan ostaa, hohohohoho.

toisin sanoen paskan möivät hohohoho.

^ Nii, eikös se nyt aika oleellisesti tämän(kin) palstan henkeen kuulu.

IhanaTaina, mennää. Itekö kexit?

No ei se ollu sellainen “höhöhö, paskan möivät”. Jaoin vain informaation. Tälle projektille ja kaikelle muullekin pelkkää onnea ja iloa, monta sataa kiloa.

Ku en muistanu laittaa hymiötä niin selvennettäköön et en pahoittanut mieltäni tms. vaan kainalopieruilen menemään.

Plus et jos joku osa on oikeesti paska tai joku mun järkyttävän nerokas operaatio on ns. huono idea, niin kyllähän mä mieluusti otan varotteluja vastaan. Tietty etukäteen on aina hyvä, mutta jälkikäteenkin on parempi kuin ei mitään, niin tietääpähän tarkkailla tilannetta ja on helpompi ryhtyä vianmääritykseen jos ongelmia ilmenee.

Projektikuvien selaamisen sietämätön sivutuote on pakonomainen tarve yrittää saada selvää taustalla epäselvänä näkyvän kirjahyllyn sisällöstä!

sigu!

käännän vähän veistä haavassa mutta mulla ois ollut näköjään (siivosin just stashia) diy-gearclamppipari nurkissa joka ois kulkenut mukana koffiin ja tod näk myös filmifestareille jos oisin nätisti kysynyt. muistaakseni kulkee perus kirjeenä eli jos menee järki sinkulakitin kanssa säätämiseen niin pm.

^^ :smiley:

^ Jos oot vilmivestareille tulossa niin ota ihmeessä messiin! Mulla on talvea silmälläpitäen kuppasemmat kiekot jotka syö leveempää kumia, joten viimeistään siihen vois kyllä olla näppärä ostaa erikseen jonkunnäköinen sinkulointiviritelmä. Olkaamme yhteyksissä ensi viikolla yksityisesti kuiskaa -hengessä?

kadder - 17:27, 22.8.2014 » Projektikuvien selaamisen sietämätön sivutuote on pakonomainen tarve yrittää saada selvää taustalla epäselvänä näkyvän kirjahyllyn sisällöstä!
Kannattaa varoa mitä toivoo. Siitä tihrustelemaan: [1](https://dl.dropboxusercontent.com/u/16490226/kirjahylly1.jpg) [2](https://dl.dropboxusercontent.com/u/16490226/kirjahylly2.jpg) En jaksanu siirtää pyöriä enkä ottaa kuvaa kolmannesta (neljännestä? miten nyt sit laskee) hyllystä joka ei näy kuvissa.

^ :smiley: Jes!

https://dl.dropboxusercontent.com/u/16490226/pyorat/mixteprojekti/kori_kello.jpg
Lisää roinaa haalittu.

Löysin edullisesti käytettynä just eikä melkein sellaisen korin kuin olin visioinut! Olin jo hiljaa mielessäni luovuttanut sen suhteen vielä toistaiseksi, koska noi on sen verran kalliita, mutta eipä tarvitsekaan. Olen iloisa.

Systeri muutti toiseen kaupunkiin ja niiden kämppään oli jäämässä mystinen kävelykeppi soittokelloineen, joka ei kuulunut kummallekaan asukkaalle eikä vuokranantajalle. Otin siis mukaani. Soittokello muuttaa sitten aikanaan pyörään. Kävelykeppi ei liity. (Ehkä. Jää nähtäväksi.)

Tiagra-navoissa on varmasti teräksinen vapaaratasrunko, joten pilipali-sinkulakitti on paras siihen. Alumiinisten ratasrunkojen kanssa sit vähän eri homma.