Projekti: Wittson Custom

Titaanipinnat.
Esim. http://www.pillarspoke.com/p04-4_x-tra_lite_ti.htm

^^ Oukei. Pidän simmut auki.

Mä voin arto ottaa sen paskamyrskyn hoitoon ankkuriprojektissa, ni sun ei tarte pelätä stemmivalintoja :wink:

IMO toi syncros on just ihan vitun siisti temmi.

makko - 12:44, 30.12.2013 » Mä voin arto ottaa sen paskamyrskyn hoitoon ankkuriprojektissa, ni sun ei tarte pelätä stemmivalintoja ;) IMO toi syncros on just ihan vitun siisti temmi.
On todella siisti ja ei mua oikeasti pelota mikään myrsky täällä.

nimim. BIN?
http://i.ebayimg.com/t/Syncros-Alloy-Road-Stem-25-4mm-110mm-x-1-1-8-GOOD-COND-FREE-S-H-/00/s/MTA2NlgxNjAw/z/2IUAAOxy3NBSoYeg/$_57.JPG

E: kevyt 118 grams (110mm), halpa 57e, musta, ihan ookoon näköinen

http://www.wigglestatic.com/product-media/5360078380/deda-nine-stem.jpg?w=2000&h=2000&a=7

^ Osta toi Syncros heti paikalla nyt just. Se on täydellinen.

Ääni Syncrosille, istuin esteettisesti melkolailla täydellisesti.

Total sepport tälle projektille mutta kysymys: miten tolpan setback liittyy stemmin pituuteen?

E: eli laittasin ehkä jakkaran kohilleen ekana

kiekoista, ja edelleenkin:

laittaisin taakse 36-pinnaisen 3-ristiin kuvion ja eteen 32-pinnaisen 0-ristiin kuvion. ja ajaisin.

aivan hyvä projekti.

tmar - 14:45, 30.12.2013 » Total sepport tälle projektille mutta kysymys: miten tolpan setback liittyy stemmin pituuteen? E: eli laittasin ehkä jakkaran kohilleen ekana
Mie laitan jakkaran aina kohilleen, eli noin keskelle. Joku halusi tähän projuun setbackiä, mutta en oikein pidä niistä. Siksi suora tolppa, penkki oikeaan kohtaan ja oikean pituinen stem.

Voi tosin olla, etten ymmärrä jotain ollennaista.

Konsta - 14:36, 30.12.2013 » ^ Osta toi Syncros heti paikalla nyt just. Se on täydellinen.
Riittäkö woundupissa pituus tuon stemin kanssa? Leekerinä kunkku.

Joo syncrosia “kehiin”:smiley: Siis stemmiin sopii hyvin hitsattuun runkoon! Mulla muuten saattais olla sulle käyttämätön titaaninen kingi, jos et lähe värihassutteluihin siltä osin:)

edit.

artpow - 14:54, 30.12.2013 »
tmar - 14:45, 30.12.2013 » Total sepport tälle projektille mutta kysymys: miten tolpan setback liittyy stemmin pituuteen? E: eli laittasin ehkä jakkaran kohilleen ekana
Mie laitan jakkaran aina kohilleen, eli noin keskelle. Joku halusi tähän projuun setbackiä, mutta en oikein pidä niistä. Siksi suora tolppa, penkki oikeaan kohtaan ja oikean pituinen stem. Voi tosin olla, etten ymmärrä jotain ollennaista.
Jakkaran sijainti pitäis kattoa keskiöön nähden että polvi saa kivasti taivutusta ja näin päin pois. Pyörän geosta sit riippuu tarvitaanko siihen setpäkkitolppaa vaiko eikö.

http://hypercatcycling.files.wordpress.com/2010/10/kops21.png

set-back-asian kanssa joku saattaisi kaivata hiuksen hienoa ns. skarppausta.

e. makko ehätti kops-kuvan kera

kid_scientifik - 15:01, 30.12.2013 » set-back-asian kanssa joku saattaisi kaivata hiuksen hienoa ns. skarppausta. e. makko ehätti kops-kuvan kera
Juu, noi hommat olen aina saanut hoidettua hienoisella penkin siirrolla. Firman huoltoukkelin kanssa asensimme satulan passeliin asentoon maantiepörään alkeellisella naru-paino metodilla ja hyvin on pelannut.

Luotan penkin siirtoon jatkossakin, koska setback on vähä ruma.

E.

Mulle henk.koht ei riittäs missään satulassa säädöt suoralla tolpalla 75asteen satulaputkikulmalla, mut mä oonki mä.

Ollispec disaini hommat tuli vähä nyt mieleen

mannine - 15:11, 30.12.2013 » Mulle henk.koht ei riittäs missään satulassa säädöt suoralla tolpalla 75asteen satulaputkikulmalla, mut mä oonki mä
uskoisin että tämä koskee suurinta osaa globaaleista reisi-sääri-pituussuhteista.

mutta jos säätövaraa riittää, niin sitten sitä riittää.

makko - 14:59, 30.12.2013 » Jakkaran sijainti pitäis kattoa keskiöön nähden että polvi saa kivasti taivutusta ja näin päin pois. [b]Pyörän geosta[/b] sit riippuu tarvitaanko siihen setpäkkitolppaa vaiko eikö.
Eli ainakin rungon satulaputken kulma, kampien pituus, satulan kiskojen sijainti satulassa ja satulatolpan clampin muotoilu vaikuttaa siihen saako haluamansa ajoasennon suoralla vai setback -tolpalla.
mannine - 15:11, 30.12.2013 » Mulle henk.koht ei riittäs missään satulassa säädöt suoralla tolpalla 75asteen satulaputkikulmalla, mut mä oonki mä. Ollispec disaini hommat tuli vähä nyt mieleen
Mash Bolt (L) 75.5, Wittsoni 75 = suora tolppa siis kelpaa tähänkin. Voiko olla, että olen polkenut bolttia todella huonossa asennossa? Ei ole ollut mitään ongelmia paikkojen kanssa, ym.

…mulla on tavoitteena mahd. tasainen kuormitus etu- ja takaosan lihaksistolle; tämä on löytynyt set-back-tolpan avulla jyrkkäpystyputkisissa rungoissa

Turhia postauksia oli taas. Mies tietää setuppinsa.

jatkoon