Projekti: Wittson Custom

iso6 on tulevaisuutta ja parempaa teknologiaa, duh.

artpow - 15:41, 20.12.2013 » Voisikohan mackin setä anodisoida mustan kingin laakerin samaksi violetiksi kun navatkin?
Voi. Haluaako, on sitten asia erikseen. Mutta miksei full retard ja titskukingi?
Odie - 16:14, 20.12.2013 »
artpow - 15:41, 20.12.2013 » Voisikohan mackin setä anodisoida mustan kingin laakerin samaksi violetiksi kun navatkin?
Voi. Haluaako, on sitten asia erikseen. Mutta miksei full retard ja titskukingi?
Rungon mukana tulee uusi musta kingi, se riittäisi minulle napojen värisenä. Laitoin jo kyselyä anodisoimisesta.

Nyt pitää päättää laippojen koko ja väri. Jos jengillä on hyviä esimerkkikasauksia - värikäs napa tummanpuhuva kehä/pinnat, niin kuvia voi nakata. Kits.

E. järkevä/kestävä pinnamäärä kiinnostaa: 24/28 vs 28/32. Kumpi noista?

negaatio - 15:02, 20.12.2013 » korkeeflange ehdottomasti! Päivääkään ei mene etten katuisi ku ostin michet matalalaippasina.
öö, ja niissä on vikana mikä? Titamiini pöörä on kyl nätti, pinikki tai violetti.

laita pinkkii ja sanon tän vaan siks et haluun ite hankkia violettii;)
ei thomsonia tähän kiitos:) Mä olen edelleen zippin kannalla putki osiks, mut kiekot vois kyl olla vaik cd-boxit;/ MIkä siitä iso navasta tekee ruman siinähän on rataskin peittämässä ja etusen voit ottaa matalana eihän sitä mikään estä:))

Hullun greisi idea anodisoida leekeri, mutta siinä kannattaa ottaa huomioon, että alumiinin laatu ja kappaleen koko ja jne jne jne vaikeuttaa saamaan siitä oikeasti saman väristä kuin navoista. Voi tulla aika eri värinen ja mikään ei näytä niin kamalalta kuin “melkein samansävyiset” anodisoidut osat. Eli vaiva ja hinta ei välttis ole suhteessa lopputulokseen.

Mut siistii, helvetin kalliin pullonavaajan ostit :smiley:

Jotenkin tuntuis fiksummalta speksata tilalle uus Kingi ja adonisoida navat sen mukaan. Sillon kun pitää tehdä vain yksi adonisointi. Nyt mustan poisto, sen adonisointi ja navat lisäksi. Ja kun koko pyörän hinta varmaan kohoaa kahden tonnin tietyville, niin Kingin vaihdon kustannukset ja säätö tuskin ylittää tuon ensimmäisen vaihtoehdon kokonaiskustannuksia.

Hyvinä värikäs napa + musta kehä -komboina nämä klassikot:

http://www.tumblr.com/photo/1280/trackbicycles/272044197/1/tumblr_ku8xepGxmW1qzimi6
http://farm7.staticflickr.com/6019/6240541391_fe7c380a0d_z.jpg

Liloja napoja oon itekin fiilistelly, mutta ne on helposti tosi tunkkasen näköset sit lopulta…

Erik: napoja ei tarvitse erikseen anodisoida, koska tilaisin ne Mackilta. Suttainen violetti ei ole pårno, siksi putsaisin niitä huolella.

Onko se jokin nyrkkisääntö, että värikkäiden napojen kanssa pitää olla myös mätsäävä leekeri, eikö se päde vain maastopuolella? Minusta musta sopisi hyvin.

Putkiksi Enve?

Mitä vittuu pinkkiä ja violettia vakavalla naamalla?

#unregister
#logout
#offthebridge

Pinkki ja violetti on tän päivän väri.

Tää on kyl kiehtova projekti, raamista tykkään esteettiseltä puolelta kovasti.

asb - 17:30, 20.12.2013 » Mitä vittuu pinkkiä ja violettia vakavalla naamalla? #unregister #logout #offthebridge
Pitääkö sun aina kiroilla ja olla huonolla tuulella?

^^miksikäs ei? Ei se niiden osien laatua pahenna:)

Meinaan, että jos tilaanavat Mackilta, niin eikös ne saa tilattua minkä värisenä tahansa? Jos näin on, niin ei tartteis muuta kun tilatanavat samaan sävyyn ostetun laakerin kanssa. Mut jos oot jo tilannu navat, ni sitten peli on selkee.

Navat ja laakerit samaan on ehkä vähän liikaa. Eripari parempi. Siks mustakin varsin passeli ohjainlaakerissa.

Lila-musta on miun mielestä ihan ylipäätään aika tunkkanen kombo. Puhtaanakin. Oon tosiaan pohtinu sitä omiinkin pyöriin, mutta ei se vaan lähde.

muistetaan nyt kuitenkin ettei anodisointi ole eksaktia tiedettä ja saman valmistajankin eri valmistus erissä saattaa olla pieniä vivahde eroja. Muistetaan miten kävi negaation napojen kanssa kun alkoi toivomaan jotain muuta kuin mitä tehdään ns. liukuhihnalta.

edit. typerä x finglish pois

Mä laittaisin putkiosat kirkasta titskua. Ohjaamon, vanteet pinnat kirkkaiksi. Napoihin pinkki lila tms. Mustat kumet satula ja tupit/teipit. Minimalistisuus on kaunista.

Pinkit navat todella hyvä, laakeriks pinkki Kingi. Bläk spexx, syvät kehät. Mikäli tää on 54-kokoinen, niin dibs.

komppaan dbtyylejä, mutta kehiksi tummaa ja navoiksi nimenomaan hot-pinkkiä. ylhäällä oleva anchor toimii loistavana referenssinä.

edit: aikavitukova runko!

54sta en olisi ostanut. Tää on lähes saman kokoinen kun L-koon Mash. Ei tule syviä kehiä, eikä kirkkaita osia. Dibsit menevät samaan laariin kun landshark dibsit.

artpow - 17:35, 20.12.2013 »
asb - 17:30, 20.12.2013 » Mitä vittuu pinkkiä ja violettia vakavalla naamalla? #unregister #logout #offthebridge
Pitääkö sun aina kiroilla ja olla huonolla tuulella?
Miksetsä noteeraa mua milloinkaan muuten? Niinku mun mielipiteet olis muilloin ihan ilmaa sulle. Meidän pitää nyt kuule käydä vakava keskustelu tän parisuhteen tulevaisuudesta.
asb - 21:47, 20.12.2013 »
artpow - 17:35, 20.12.2013 »
asb - 17:30, 20.12.2013 » Mitä vittuu pinkkiä ja violettia vakavalla naamalla? #unregister #logout #offthebridge
Pitääkö sun aina kiroilla ja olla huonolla tuulella?
Miksetsä noteeraa mua milloinkaan muuten? Niinku mun mielipiteet olis muilloin ihan ilmaa sulle. Meidän pitää nyt kuule käydä vakava keskustelu tän parisuhteen tulevaisuudesta.
Sori, jos olen ollut välinpitämätön. Ja aiheeseen. Tiedän, että tästä pitäisi kasata hillitty ja tasapainoinen kokonaisuus, mutta sellaisia on netti ja kadut täynnä. Siksi hiukan hassuttelen väreillä.