Projekti: Stielhandgranate

Me likes

Edellisen kevät-kesän ahkeran palpailun jälkeen heräs himo inasen isompaa ja kiukkusempaa runkoa kohtaan. Foorumille ilmesty Kagero, mutta L-koko epäilytti vähän- ja paloina ei oltu ilmeisesti myymässä. Ajattelin että ei haittaa, uuden kesärungon hommaaminen ei välttämättä muutenkaan olis kovin ajankohtanen asia näin talven (hyi) kynnyksellä.

Vaan kuinkas kävikään; Seuraavaks luukutettiin MASHIA ja hetken mielijohteesta laittelin viestiä rungosta about heti kun olin myyntitopsun huomannut. Päädyin kuitenkin toiseks jonoon ja tietysti yritin kovasti välttää yltiöpäistä toiveikkuutta: JKL:n skenelle pohdin mitä piennisäkkäitä voisin uhrata ettei ensimmäinen kandidaatti haluiskaan runkoa.

Syystä tai toisesta pian ilmeni että mässi olikin vapaata riistaa! Palkkapäivä tosin ei osunu ihan sopivasti, mut epäilyttävät huumerahatskenevippi järjesty ja li-sam toi tampereenreissulta kotikylään kinellin alumiimia. Huh huh. Niinpä tän talven projektiksi rottapyörän ohella syntyi Stielhandgranate eli POTATO MASHER

https://dl.dropboxusercontent.com/u/40311317/prs.jpg

siitä

No on nyt! Siistit kiekot. Kunnon hyvä rieska ja kaikkee.

Venaan tmarin kommenttia.

Hiano palapeli, mut toi bullis on kyllä tarkotettu johonkin ihan eri palapeliin…

goree

Siistiksi menee käytössä kannutetut kiekot, myöskin siisti lattia

Tykkään palapelikuvasta!

siisti palakuva
lattiakateus

Kuvan osista vaihtoon menee jo näillä tiedoilla ainakin etukiekko + stemmi. Ko. bullis on muuten mukavimpia tankoja mitä oon kokeillut! Palapeliinkuulumattomuusargumentti tosin ihan perusteltu.

Pahaa mieltä välttääksemme sanotaan nyt vielä että yhtäkään eläintä ei vahingoitettu tätä projektilankaa tehdessä.

Heti tuli paha mieli.

Looks good.

#iseefaces #facesinplaces

Mä kattelin kans että voisko olla jotain irtokuula “joytech” palaa noi navat?

On-onen MK2 on navat. Kehät kinlin xr-200

jännä ettei o ontot akselit

jatketaan

Kuluneet kiekot näyttää kyl aina tosi herkult. Hyvän olonen pyörä tulossa

Odie - 17:14, 16.11.2014 » Hiano palapeli, mut toi bullis on kyllä tarkotettu johonkin ihan eri palapeliin..
juu

tästä tulee hyvä MASH

parasta bestiä

tarvittee matalan riserin

http://www.chainreactioncycles.com/fi/en/easton-ec90-sl-riser-bar-2014/rp-prod66430

tätä voin suositella. Katurataisa.

Hyvältä näyttää projekti ja lattia!

^ +1 Tossa kepissä on hyvä bendi täys leveenä mun mielestä. Rungossa lyhyen näkönen emäputki jotenkin. Onnea. Kova.

Lattialle 3/5 ei näy varpaat + oon enemmän lautalattia tyyppiä.

MASH!

Juuh Jyvä-kylästäkin tuli suositteluja Eastonille, kiinnostaa kieltämättä muttei välttämättä täysmittasena(?). Plus käytännössä kaikki muu osa tulee oleen käytettyä mut kai sitä kompromisseja täytyy tehdä.

E: <7kg kiinnosta

Ekoista kuvista tuli niin paha mieli että. :frowning:

Mutta lattia on khyl niinsanotusti ihavitusiisti.

Ja muukin setti poislukien bullis.

ei muuta kun godspeed ja MASH