Projekti: Sexiä talveen - KHS aerotrack

Olen materialisti, turha sitä on kieltää. Sain KHS:n tänään ja nopean mittauksen jälkeen tajusin, että tästä saisi makean talvifillarin. Kuvat puhukoot puolestaan:

PC275874

PC275887

PC275881

PC275884

Veiveiksi messengerit tai Crustyn da:t.
Kiekot lainassa muualta: suzue promax + open pro
Gummit: A10
Tolpat vielät auki. Thomppaa tai jotain edukasta.
Vaihdon jälkeen mahdollisimman nopeasti ajoon.
Kesäsuunnitelmat tämän osalta auki.

Uuh. Toe overlap taitaa olla melkoinen. Mut kieltämättä t3h sex.

:slight_smile: oon messis

Kiva

jos jostain löytyy samoilla pulleus-spekseillä nappulakumit, kandee vaihtaa koska A10:ssä on vain huonoja ominaisuuksia.

Muuten aikas hieno.

Smurf - 17:32, 27.12.2012 » jos jostain löytyy samoilla pulleus-spekseillä nappulakumit, kandee vaihtaa koska A10:ssä on vain huonoja ominaisuuksia. Muuten aikas hieno.
Sain nämä appiukolta, siksi nyt täsä. Kiitos vinkistä!

KHSät toimii aina. Nytkin.

Runko on kyllä erittäin jepa.

wtf minkä kokoset kumit nuo on

pieni merenneito - 20:10, 27.12.2012 » wtf minkä kokoset kumit nuo on
32mm

Tuota, tuota. Eka testilenkki takana aivan hirveän rumalla setupilla, koska oli kova hinku testata uutta pyörää. 170:lla kammilla häkit ottavat kiinni etukiekkoon kuin vettä vaan, siinä nyt ensimmäinen, mutta korjattavissa oleva miinus. Toinen ja huomattavasti suurempi häiriöntekijä on se, että runko on auttamattomasti liian pieni minulle. Ainakin vaakaputken ostalta 54cm. Joku set back tolppa ja vähemmän slouppaava stemmi + bullis saattaisivat tosin toimia, mutta kaipa se olisi ongelman siirtämistä, ei hyväksymistä.

Tykästyin nyt kuitenkin raikkaaseen rungon väriin ja muotoon sen verran, ja koska olen itsepäinen, koitan suorittaa edellä mainitut muutokset pitäen sormia ristissä ja toivoen parasta. Muuten myyntiin tai vaihtoon oikeaan talvirunkoon.

Ei tarvii sanoa mitään osista.

DSC_3312