Projekti: Rossin A.K.A. Blue tit

Konversiot kunniaan :smiley:

Hieno on! Tarviskohan munkin ostaa yksi Rossin…

Hieno.

^Sannan tunnuksilla? Geometriahan on aikalailla sama kun mun Dodicissa (korkeus 51cm ja pituus 54cm). No kerpele kai mä sitten ostan Rossinin, vähän sellaisen erikoisemman. No odotellaan kuvia ensiksi…

Hei tänks! Kuvat on otettu Raumalla ihan siinä kirkon kupeessa.

Ja Mikko, sun pitää ehdottomasti ostaa yksi Rossin.

Toi on muuten aika huikee ajettava kaikessa 49cm korkeudessaan ja 52cm pituudessaan. Vielä kun tohon tälläis ratakeulan niin alkais ketteryys oleen huipussaan.

Kiitokset vielä Jokiv:lle rungosta.

edit. Joo oli väärät tunnukset auki.

Mulla olis yksi Rossin ylimääräisenä, sellainen vähän erikoisempi…

^Se on liian iso ja hieno mulle :smiley:

^^ se olis mun kokoa

Hieno pyörähän siitä tuli, eli ihan oikeaan osoitteeseen runko meni

Ai saatana. Että mun pitikin myydä oma Rossin…no se oli liian pieni. Tää on hieno.

http://scifisizzle.com/wp-content/uploads/2008/07/farscapevh13ux0.jpg

(Pahoittelen, en pystynyt vastustamaan…)

Noista perinteisistä maantievehkeistä saa kyllä hienoja yksivaihtesia(-kin). Tyylikäs ajokki ja kivat kuvat.

Voihan myrkky!
http://farm3.static.flickr.com/2740/5739015111_537096f042_z.jpg

edit. Tästäkin mahdollisuudesta oli kyllä jo eilen puhetta.

^Mitä helvettiä sä olet sille tehnyt? Mä ajattelin saavani sen joku päivä takaisin :smiley:

Noku se meni mäsäks. Vissiin ns “liikaa taakia käsissä”.

Ei, vaan liian vähän järkeä päässä.

Alan pikkuhiljaa ymmärtää, miten niitä muitakin fillarinosien jengoja paskotaan.

Joo. Tämä meni ihan omaan piikkiin. Harmittaa kun oli niin hieno osanen. En oikeastaan kääntäny liian kireelle vaan oli toisiinsa epäsopivat palikat ja liian vähän shimmiä välissä.

^Täh? Mikä ton tangon halkaisija oikein oli? Stemmihän oli 25,4mm.

inforest - 13:12, 20.5.2011 » Joo. Tämä meni ihan omaan piikkiin. Harmittaa kun oli niin hieno osanen. En oikeastaan kääntäny liian kireelle vaan oli toisiinsa epäsopivat palikat ja liian vähän shimmiä välissä.
[b]Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt[/b]

A.Lincoln

Cinetica on käsittääkseni Cinellin omalla standardilla, eli 26.4mm.

Huomasin pikkiriikkiset halkeamat tuossa jo valmiiksi. Oletin, että on 26mm, kun ei kiristynyt tuo tanko siihen kunnolla. Laitoin shimmiä väliin ja ajelin pari päivää. Tanko tuntui eilen hieman notkuvan ja aattelin että shimmi on vaan hakenut paikkaansa. Väänsin hieman kireemmälle, en siis missään nimessä kovaa. Sit kuului kräks!

edit. Removing all doubt is what I do.

edit2. Tuo ei varmasti ollut 26.4. Ehkä se oli 25.4 tai 26, mutta jo hieman periksi antanut.Alla olevassa kuvassa välissä ei ole vielä shimmiä ja kuvaushetkellä tanko pyöri käsissä kun somerolainen Biltemassa. Logon alakulmista lähtee jo pienet halkeaman alut.
http://farm4.static.flickr.com/3467/5739124255_09a2aeb73a.jpg

edit3 Pyyteettömät anteeksi pyyntöni ensiksikin Mikolle ja toiseksi Mr. Velolle. Lupaan, että näin ei tule enää koskaan tapahtuman.