Projekti: Rock Lobster

pabs - 22:45, 5.2.2014 » Eihän tää oo kuin pari senttiä Sebua pidempi
Jos maantiepyörää ja maastopyörää vertaillaan ja vaakaputki on lähelle yhtä pitkä niin aika pieni se maasturi varmasti on. reach stack jne nönnönnöö plus erilaiset ajoasennot. Raami on kyllä varsin kivannäkönen.

Pakko myöntää, etten tajuu tästä yhtään mitään, mut varmasti voi olla aivan hyvä…

On kyl ihme touhuu.

Nää Inbredit oli iha siistejä, mun vastaava paino pomppukepillä ja jarruilla vähemmä. Varmaa pitäs laittaa muotirunko myyntiin.

Haarukka plus raiseri antaa kyllä jotenkin lobsterimaisen vaikutelman. Snap snap. Passaa tommosella lobbailla menemään.

26er just hyvä! Kivasti muodoiltaan 2000-lukua mutta väritykseltään ysäriä. Setback thomsonin paikka on maastureissa. Looksien puolesta tähän sopis mun mielestä tanwallit, vaikkapa nämä.


29.8/30.0mm —> 30.6 = kolme kerrosta koffia

Pitää ehkä kokeilla thomsonia retkipyörästä tähän. Flite ja inline ei vaan taida olla mun juttu.

Ohjainlaakeri on vähän rouhee eli se pitäs ehkä myös päivittää.

Eipä toi isoin koko ole kuin neljäsosa tuuman pidempi.

Salsa pannan kanssa tuli myös fsan riseri vähän vaatimattomammalla nousulla.

Tanwall harkinnassa, mut eka pitäs kasata jotkut kiekot, vaikka näillä paskoillakin ajelee.

-enmäkään ymmärrä näitä maastojuttuja

fillaritorilta näyttäisi irtoavan välillä hyvinkin halvalla ihan asiallisia 26" levarikiekkoja ja sitten tarvit nestelevyjarrun eteen. hyvä tästä vielä tulee.

^joo, täytyy tarkistella.

Aika hyvä fiilis setbackillä.

http://farm4.staticflickr.com/3699/12158279154_f060f865f6.jpg

eikös sulla ollu tähän tähän punakelta alter stemmi ? vois toimia sillä ja eri keulalla imo.

siihenhän se riserikin menee kun heittämällä. turku haloo!

lol

http://i.ebayimg.com/t/carbon-bike-fork-26-mtb-fork-26er-disc-brak-super-light-T700-bicycle-parts-hot-/00/s/NTIxWDI4Mg==/z/QsEAAOxyRhBS1e05/$_12.JPG

mite ois??

ac 450, eli ilmeisesti aika lähelle 100mm travelin keulaa. kuka ostaa mun onone keulan?

integrated? od50?

tuo 50 tarkoittaa melko varmasti laakeria vasten tulevan haarukan kruunun halkaisijaa.

e vähän vaikea väsyneenä ilmaista mitä tarkoitan:

tossa se näkyy, kuitenkin että jos emäputki on 50mm leveä halkaisijaltaan niin haarukan yläosa on saman verran paksu

edit. Ostetaan levarietunapa 32h. ISO mount.

voi vittu huhhuh ihan helvetin hyvät fiilikset, kun ajoin tossa äsken kotiin.

Pahoittelen yksivaihde, many gear, much love.

ps. vaijerit vituillaan, riseri liian suora ja edessä pieni ongelma:

-ei kellään sattuis ylimääräsenä 180mm kiinnikettä

uu, törkeen kova! täst tulee sellaset JEA WOUW fiilikset:DD

Mä en vittu hiffaa. Ihan karmee. Zori.