Projekti: Pursuitti Rossin MYYTY

Tämmönen homma. Näin kun tää ostettiin mun nenän edestä ja Rossineita fanittavana se vähän vitutti, dipsasin tosin paikanpäällä. Mut sit kävikin silleen että mun dipsit muistettiin ja olin aika helvetin iloinen. Vielä en oikeestaan tiiä mitä osaa tähän tulee, nyt kuitenkin perusbulkkia. Kuvasta poiketen nyt kiinni 3TTT status-stemmi.

Ukkojen kanssa koffissa mietittiin että mikäs vittu tässä natisee ja pääteltiin että joku osa voimansiirrosta tai polkimet. Noh, se on tuo kuvissa esiintyvä susipaska SR:än stemmi ja hyvä niin ettei tullut kalliimpaa reissua. Noh ilmainenhan se oli.

hmm… dibs

Mulla on puolet sthääshistä dipsattu sulle ja puolet dinille. Tulee kallis reissu pojille jos joskus päätän että M:kaikki

Ite pistäisin 650c haarukan ni ei vituttais

joo ja tää tais olla mulle eka :wink:

^^Oon hyvin tyytyväinen että on seiskasatku eikä kuusatkuupuol niin mäkin pystyn tällä ajamaan eikä jää vaan seinälle. Tosin olishan se vakiokeula ollut kiva saada mukaan

Näyttäis kyl paremmalta 650c-keulan kaa.

Tolla keulalla ja tangolla tulee kieltämättä sellainen pappa-rupsuit -fiilis. Kulmat ei dropista tiukkenis, mutta ehkä sillä sais vähän urheilullisempaa/menevämpää näköä tohon?

juuh keula tökkii. mikäs keula toi muuten ees on? mitä putkea näyttää vähän jopa lelumiiniltä, kun on noin himmeä ja oudon muotoset putket.

^^^Näin on.

Onhan tässä tällä keulalla vähän loivempi meno mutta ajollisesti aivan helvetin kiva ja mukava.

Mistä hommasit tän? Yhdellä tutulla samanlainen ja vielä erehdyttävän samannäkösellä 700c keulalla…

Velomyyjäisistä tää alunperin lähti edelliselle omistajalle.

Okei, sitten ei oo sama fillari. Frendin taitaakin olla fillariseuransa puolesta vaan ajossa. Ajaa siis ihan rataa vaan. Jännä vaan, että samanlaiset keulat molemmissa. Tosi magee fillari kyllä!

Niin no tämähän perjaatteessa ostettiin fillariseuralta. Kiekkoina vissiin oli jokku matalakehäiset tuubit ja tankona droppi.

Okei, en usko silti, että olisi sama fillari, koska pari viikkoa sitte suostuttelin, että kaveri vois yrittää ostaa sitä fillaria seuralta mulle. Ei oo ollu siis myyjäisissä varmastikaan tämä mun kaverin, mutta voi olla esim saman seuran jäämistöä tjsp, jos kerran samanlaiset 700c keulat istutettu siihen jne.

Tässä huvikseen kaverin peli vertailuksi:
pyora

Kyllä taitaa sama olla, tässäkin meinaan tuo numero 7 kyljessä ja sinistä maalia kammissa. Myytiin tosin eri ohjaamolla ainakin.

voiks duunaa tähän levykiekot

kelaa ny

Ainiin heh, haluutko laittaa jotain yhteystietoo niin voisin laittaa pari kuvaa tästä sulle… :smiley:

Ei huono

E:^Ainiin, pm

sitten kun on sen aika, niin … dibs