Projekti: Pinky, myyty eteenpäin

En mene. Kello on täällä vasta parikymmentä yli seitsemän illalla.

Kyllä vain kaukomieli, perustelusi etujarruhehkutuksen turhuudesta oli aivan uskomatonta paskaa. En pystynyt enää argumentoimaan asiallisemmin.

Monarkki - 0:11, 24.1.2013 » se äkkitilannehan nimenomaan kysyy sitä, ollaanko cruisailemassa vai ei. Ja muutenkin, vitun paskaa.
Ilmeeni kun joku kruisailee 30km/h eikä jalkajarrun teho riitä.

Jarrut - yksivaihteen arka paikka. Jatkot?

peltsip - 9:07, 24.1.2013 »
Monarkki - 0:11, 24.1.2013 » se äkkitilannehan nimenomaan kysyy sitä, ollaanko cruisailemassa vai ei. Ja muutenkin, vitun paskaa.
Ilmeeni kun joku kruisailee 30km/h eikä jalkajarrun teho riitä.
Sepä se. Ja näin on siis arkisessa ajossa - entäs kun vähän ennakoimallakin pitää saada fillari stophetinyt? Muuten peltsip: unohdit liittää kuvaan ilmeesi. Tässä omani: http://www.kavereita.net/i/1/1479/1479234.jpg

Lause oli retorinen. Suosittelen ajamaan enemmän niin voi olla että silmät aukeaa eikä maailma ole enää pelkkää mustaa ja valkoista.

Paras ilme on kuitenkin ketjun katketessa.

Olen silmäni ajanut ihan runsaalla fillarilla ajamalla, vaikka sinun voi olla vaikeaa uskoa, että polkupyöräilyä oli myös ennen fixejä ja sinkuloita. Niistä kokemusta on vasta vähän aikaa, mutta jarrujen käytön ja erityisesi jalkajarrun heikon hidastavuuden JA takajarrun lukkiutumisen olen oppinut kyllä ihan siitä asti, kun sain ensimmäisen polkupyörän. Jos tosissasi väität, että 30 km/h tunnissa kaupunkicruisailuissa ei ole vauhti eikä mikään ja tavallinen takajarru riittää pysäyttämään pyörän tilanteessa kuin tilanteessa ihan yhtä hyvin kuin etujarrun ja jalkajarrun yhdistelmä, niin sanoisin ettet tiedä asiasta kyllä mitään.

Nyt loppu se sössöttäminen, menkää ajamaan ja halatkaa jotain välillä jos on paha olo.
Kiinnostais lukee näissä projektilangoissa itse projekteista, eikä jotain iänikuisia vitun keulimisia ja nokitteluja mitkä arvon filosofit vois hoitaa yksityisviesteillä tai paremmin aiheeseen soveltuvien otsikoiden alla.

Onko toi lokari Honjo / vastaava kuvioille naputeltu?

Totta, laitan seuraavan viestin suoraan peltsip:lle niin säästyy monet korvat punottamiselta. Projektista: minkä kokoinen runko ja minkä pituinen nainen? Jos se omakin suostuis ottaan sittenkin “poikienrungollisen” kun ei sitä mixtee nyt löydy…

Monarkki - 10:40, 24.1.2013 » Jos tosissasi väität, että 30 km/h tunnissa kaupunkicruisailuissa ei ole vauhti eikä mikään ja tavallinen takajarru riittää pysäyttämään pyörän tilanteessa kuin tilanteessa ihan yhtä hyvin kuin etujarrun ja jalkajarrun yhdistelmä, niin sanoisin ettet tiedä asiasta kyllä mitään.
Entäpä jos väitän että kruisailu on mun mielestä sellaista hitaasti ja kiireettömästi etenemistä? Eli selkeästi monta kertaa lähempänä kävelyä kuin 30km/h....
peltsip - 9:07, 24.1.2013 »
Monarkki - 0:11, 24.1.2013 » se äkkitilannehan nimenomaan kysyy sitä, ollaanko cruisailemassa vai ei. Ja muutenkin, vitun paskaa.
Ilmeeni kun joku kruisailee 30km/h eikä jalkajarrun teho riitä.
Toi on suora lainaus sulta. Koita ny jumalauta skarpata tai oo hiljaa.

Sori mutta nyt kyllä tuli tällainen fiilis:

5 pisteen vihje: “Lause oli retorinen”.

e: voisko tästä keskustelusta deletoida tän sivun ja odottaa että palataan aiheeseen?

Joo, lause oli varmasti sun päässä retorinen ennen ku koskit näppäimistöön, mutta se ei nyt ihan osunut aiempaan keskusteluun ja aiheeseen liittyen. Onko tästä tulossa kruiseri, sitä ei ole sanottu, vaan pointti oli etujarrun tärkeydessä. Se äkkitilanne ei edelleenkään kysy sitä, ollaanko cruisailemassa vai ei. Et voi millään neppailuillas kiistää sitä, etteikö sen sunkin talvicrescentis pysähtyis nopeemmin etujarrulla kuin takajarrulla vaikka kuinka cruisailisit.

Vastataan nyt sun tasolla: http://www.demotivation.us/media/demotivators/demotivation.us_IF-YOU-ARE-GOING-TO-BE-SMART-ASS-First-you-have-to-be-smart-otherwise-youre-just-an-ass.-_135097983999.jpg

Hachio - 10:58, 24.1.2013 » Nyt loppu se sössöttäminen, menkää ajamaan ja halatkaa jotain välillä jos on paha olo. Kiinnostais lukee näissä projektilangoissa itse projekteista, eikä jotain iänikuisia vitun keulimisia ja nokitteluja mitkä arvon filosofit vois hoitaa yksityisviesteillä tai paremmin aiheeseen soveltuvien otsikoiden alla. Onko toi lokari Honjo / vastaava kuvioille naputeltu?
Muistaakseni Velo Orangen(olikohan tuo edes merkki), tai kuitenkin kyseinen, jota myydään Pelagon myymälässä Kalevankadulla.
Monarkki - 11:00, 24.1.2013 » Totta, laitan seuraavan viestin suoraan peltsip:lle niin säästyy monet korvat punottamiselta. Projektista: minkä kokoinen runko ja minkä pituinen nainen? Jos se omakin suostuis ottaan sittenkin "poikienrungollisen" kun ei sitä mixtee nyt löydy...
En ole erityisiä mittoja ottanut kummastakaan - lähinnä sen takia, että toivon rungon olevan oikean kokoinen, kun sen nyt ilmaseksi sain - silmämääräisesti vain katsonut, että voisi olla sopivan kokoinen. Projekti on kuitenkin tarkoitus saada valmiiksi reilusti ennen kesää ja näin jos runko on liian suuri niin sen pystyy vielä vaihtamaan ennen lämpimiä ajokelejä.

OT:Ei muuten ole varmaan missään mun langassa ennen näin vilkasta keskustelua löytynyt.

Okei. Ja parhaiten mä saan tietty mitat esille kun mittaan naisen. Mutta ei se varmaan hyväksy ku mixten koska siinä on sitä jotain. Oliko runko valmiiks ton värinen? Villi.

OT: se keskustelu on vilkasta kun otetaan mukaan jarrupuheet. Jakaa mielipiteitä ja herättää tampiotkin lumen alta.

ei juma mikä jarruttomuuskeskustelu ja ole hyvä rungosta!

Aivan, sultahan mä tän sainkin! Kiitän.

Monarkki - 19:30, 24.1.2013 » Oliko runko valmiiks ton värinen? Villi.
Ei varmasti ole alunperin ollut, mutta tuollaisena sain.

Alun perin oli oranssi! Kyseessä joku tunturin kruiseri heh