Testasin tätä kun oli Dinillä ajossa ja olin et ei vittu ja voe helvetti täähän on jees jonka jälkeen hinkattiin kauppoja/kikkeleitä/jotain ja pyörä unohtui. Asia jäi kuitenkin jossain välissä vähän kytemään että olishan tollanen kiva ja kuinka ollakkaan herra laitto viestiä että otakko? Sit väännettiinkin että joo vai ei mut kyl mä sit tän kuitenkin oikeesti halusin.
Pyörä on kyllä jo melkein kassa mutta laitetaan nyt runkokuvaa kuitenkin ensin niinkuin on itellä ollut tapana. Korinkin tähän keksin, itellan sininen kantokori joka on kyllä vähän turhan muhku mutta pitää kattella tarkemmin sitten kun on saatu ajoon.
Juu, jussipe dyykkas ton mulle viime syksynä, talvella ajelin tolla sinkulana ja vaihteina. Vaihtaisin haarukan ja ohjainlaakerin, ne on vähän kuumottavia.
Taakse vaihtu kuvan jälkeen kokomusta takakiekko slicksillä kun tosta korkkas kierteet tokan skidauksen jälkeen. Kammet naksuu ja mulla olis yhet campan pistat ylimääräsenä et saa nyt nähä mitä tapahtuu… Sträpitkin kyllä aika paskat, hinnalla voi olla osuuttaa asiaan, 2e.
Mut oli kiva käydä kaupassa, liiraa persus penkissä.
Juuh, penkki onko aika jännä jäätävä mutta eipä sille muutakaan pyörää löydy ja kun titaanikiskot niin ei viittisi poiskaan heittää. Stripatahan tuon toki voisi.