Projekti: Milani Sei Giorni MYYTY

^Pm hinta ym jos haluut jeesiä. Ja asiaan onks kellään mitään kapeaa ketjua suositella? Siis kevyttä. Keventelylangasta joskus kysyin ja sieltä lyötii yks naaman eteen mutta jotain muuta?

Sen verran viel palaan kuva-asiaan että onks mulla joku asetus eri kuin muilla sillä tossa missä on noi share this via… grap the link grap the Html niin aika pitkälti erillainen sellanen “modernimman” näköinen mustalla pohjalla ym ja toi nuolen kuva on sivun oikeassa laidassa?

E:oho sain kuvat toimimaan kun luin teidän ohjeet pariin kertaan uudestaan, kiitos viel

toi on nättirunko! jos toi on se pyörä, jonka luulen tietäväni, niin kysele alkuperästä haarukkaa edelliseltä omistajalta. se aluperänen kuitukeke on tiukempi ja paras.

Ihan jännä projekti. Eipä olisi väärin sekään, että runko pysyisi entisellään ja muiden palikoiden värit valikoituisivat sen mukaan. (huom mm. gatorien tekstit tai erilaiset skinwallit!) Lopputuloksen persoonallisuuspisteet saattavat sillätavoin jäädä korkeammalle. :stuck_out_tongue:

Rungossa on noita erikoismuotoja, joita voi maalaamalla häivyttää tai olla häivyttämättä. Ehkäpä niillä jäljittellään tietynlaista hipoteräsputkea? Mulla ei ole vahvaa mielipidettä niistä, ihan ok.

Jos keulaan on väri vaihtumassa, eikä pintakäsittelyn tekeminen itse tule kyseeseen, voi olla käytännöllisintä vaihtaa haarukka kokonaan toiseen. Neuvoisin ajamaan tuolla sillä nyt kuitenkin ensin ja mahdollisesti myöhemmin pohtimaan vielä rataisampia vaihtoehtoja. Tuollaisenaan tuosta haarukasta taas voisi olla iloa jollekin Bianchin rakentajalle?

Rattaiden koon vaikutus ajokin kokonaispainoon lienee jo huomiotu, ja ehkä jopa laskettu?

^^Kiitti. En oo iha varma onko toi se minkä luulet sen olevan, tuli kolmella keulalla ja yksi niistä on alkuperäinen.
Tosin edellisen omistajan kanssa ollaa puhuttu sen verran susta et se myi sen vanhat rullat sulle ku kyselin oisko sillä myydä. Sano tuntevansa/tietäväs sut, tiedät kyllä varmaan ketä tarkotan ja näitä on niin vähän että tämä on mahdollisesti se minkä tiedät.
E:Siis taitaa olla yhteinen tuttumme.

^Juuh no totanoin, sain vähän PM:ää ja sen perusteella voi olla että hion itse, en oo vielä varma. En halua tätä pois vaihtaa koska mielestäni yksi hienoimpia keuloja ikinä ja voi olla että olen tulevaisuudessa itse bianchin rakentaja jolloin tälle tulisi tarvetta. Ja juu ratashomma on jo tiedossa mutta tykkään isoista rattaista, jotka tottakai lisäävät painoa mutta ei tämä nyt taida kuitenkaa keventelyprojekti olla, ainakaan hampaat irvessä . Vannevalinnatkin on jo semmoset että niistäkin sais jokuset satkut aika pikaseen pois.

Hyvä tuleee!

Juu sama pyörä siis kyseessä :slight_smile: oisin itsekin ostanut ton, mutta pikkusen pieni mulle… Onnea projektiin! Hyvä tost tulee.

Ja joo rullat on nykyään mulla, joten yhteinen tuttu on.


Tällänen siitä nyt sit alustavasti tuli. Aurinko laski ja piti muutenkin liian hätäseen napsia kuvia niin ei nyt ole mitään parasta laatua. Joku toinen kerta sit vähän paremmat kuvat, ei pääse ulkonäkö ollenkaan oikeuksiisnsa tossa kuvassa mutta livenä aika kivan näköinen.

Testiajo kesti noin 500m ennen kuin aukes etukiekon toisen puolen laakeripesä, ei akseliviritelmä toiminutkaan ihan niinkuin piti mutta tutkitaan. Kyseessä siis alunperin takavanne. Myöskään jarru ei ottan juuri lainkaan vaikka hiilarille tarkotetut palat, se oli vähän pettymys.

Mutta joo, ihan hauska pyörä oli ajaa, tai no se vähän aikaa mitä sitä kesti.

E:Aloitusviestiä editoitu.

Onko tuota etuvannetta tarkotettu jarrulle? Ei ne hiilaripalat oo erikoisia siksi, että ne jarruttais paremmin vaan siksi, että ne ei sulais vanteeseen kiinni.

Aika hurrrja. Tykkäsin vanhasta haarukasta enemmän.

Siitä en ole varma, pinnan muodot näyttäisi siltä mutta voihan se tottakai olla että ei ole jarrulle tarkotettu niinkuin asia oikeastaan varmaan tämän kohdalla onkin.

Ja juu, mäkin tykkäsin siitä vanhasta enemmän mutta tää on huomattavasti kevyempi. Jos tämän painoinen mutta raitaisampi löytyy niin sellainen sitten jossain vaiheessa.

Voisin kuvitella että noilla kiekoilla aika sama mitä joku keula painaa. Suora näytti kivemmalta, tosin toi voi olla ajossa joustavampi elikkäs mukavampi tai en tiiä.

Joo, ei noi keikot mitään keventelyä oo. Tosin etukiekko painoi ilman kumia ja laakereita noin 750g muistaakseni. Tää nykynen keula painaa melekin 300g vähemmän kuin alkuperäinen, ton bianchin keulan painoa en nyt muista.

vaihtaisin ehkä eturattaan ja satulan, mutta muuten aivan hyvä.
en tiedä mikä tossa rattaassa tökkii mutta en tykkää yhtään

ihan kevythän tuo etukiekko on. mikä välitys tässä muuten on?

Save the truck car.

Näin muuten tuollasen perässä tarran jossa luki hyvää kesää hybridimiehille

Bommm

Ja hämppis joo, satula nyt varmaankin tulee vauhtumaan ja ratas ehkäpä mutta tykkään nykyisitä. Sit kun päästään kunnolla keventämään niin olishan sitä listalla kiekkojen vaihto noiden osien lisäksi, laakeirt, kumit ym.

E: Ja välit oli 53/21

Noi chinacarbon putkiosat on kyl ulkonäöllisesti niin meh kun olla voi

Jaajaa, mä kyllä dikkailen. Sellanen aerosatulatolppa olis kyllä magee jos uppois sisään.

pistä se milanin alkuperänen haarukka ja jarru pois :slight_smile: välit kevyemmiks, niin saat pysähtymään! tykkään tosta raamista paljon, harmi et mulle liia pieni.

Keula hemmetin ruma. Jarru veks. Rataisampaa ohjaamoa, satula vaihtoon ja stemmille kannua.
Eikä noi kiekotkaan oikein uppoo, ainakaan taka.