Projekti: Milani Sei Giorni MYYTY

http://farm6.staticflickr.com/5547/11550142543_202276d893_c.jpg

Milanin Sei Giornin sain syksyllä käsiin ja yhden lenkin sillä kerkesin heittää ennen purkua. Vissiin aika harvinaisia pelejä, suomessa nähnyt yhden niinkuin pedalroomissakin ja sama vehje kyseessä kummassakin. En ees tiedä onko tää sopivan kokonen mutta spex now cry later.
Sit ku kyllästyy/toteaa väärän kokseks niin Superpisata tai concept tilalle.

Runko: Milani Sei Giorni
Keula: Easton EC90, jarru Shimano 105 nonamekahvalla, kuituiset jarrupalan rungot
Vanteet: Etdessä kolmepuolanen neukkuspoke, takana 88mm kehällinen kuituvanne 21T rattaalla
Ohjaamo: Kuituinen riser, kuituinen topcap, alumiininen kannatin, kuituspaceri, ohjainlaakerista ei tietoa.
Istuinosasto: Tolppa kuitua, satula feikkispyder.
Kammet: Miche Primatot hopeisena, keskiöstä ei tietoa mutta veikkaisin Micheä, 53T Rinon ratas ja eggbeater candyt.

Tollasta on suunniteilla. Eli laaturaamin raiskaamista liian halvalla KIINAkuidulla. Mustat ja kuituiset osat vahvasti hommassa mukana eli ainakin kampisetti vielä vaihtuu aika varmasti samanlaiseen mutta mustaan (jos vaihto kiinnostaa niin PM) ja spoken vois vaihtaa. Kolmipuolasen spoken tilanne haluisin 4 tai 5 puolaisen.
Vähän tekis mieli maalauttaa mustaksi mutta laskisi arvoa ja moni pitää tosta maalijobista joten mustaksi tarroitus tai plastidip on aika vahvana mielessä.
Tosin teippi ja dippi painaa eli sitäkin mietitään vielä.

Mielipiteitä ja ehdotuksia otetaan vastaan.

Ääh kuvat ei salee näy. Jeesi ois jees. Luin YV:n “ohjekirjan” ja toimin sen mukaan mutta eihän se sit nähtävästi natsannut.

flickr → oikee click, näytä kuva ja sitten osoite tagien väliin

eli [tägi]http://farm8.staticflickr.com/7344/11550127456_c79b461bee_c.jpg[tägi]

img-tägien väliin pelkkä kuva, ei varsinaista nettisivua

ja pois offtopicista, väri ei omaan mieleen mutta muuten näyttää hyvältä so far


http://farm6.staticflickr.com/5547/11550142543_202276d893_b.jpg

Ohjeiden mukaan IMG:tagia ei tule käyttää upotuskoodin kanssa mutta ei se nyt vissiin siltikään tullu. Kuuluuko mun ees nähdä noita kuvia itse, eka projektilanka jne enkä tidä näistä mitään…

E:mulle i tuu tota “Näytä kuva” bkohtaa olenkaan kun oikealla klikkaa

avaat kuvan uudessa ikkunassa ja sit klikkaat tosta postauskentästä tota IMG nappia ja pasteet sen “http://palvelin.com/kuva.jpg” rimpsun sieltä sinne.

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1531874_10152081095037552_1773288509_o.jpg

^^Noissa sun postaamissa kuvissa se antaa avata kuvan uuteen ikkunaan mutta flickerissä se antaa avata vain uuden linkin?

^^En löydä tota kuvat kohtaa, olen tottunu käyttämään photobuckettia

Älä käytä sitä embediä, vaan tota bbcodea. Kopioit img-tägin siitä, liität tähän tekstikenttään, ni kuva näkyy täällä suoraan.

Klikkaat semmosta nuolen kuvaa “more ways to share”, sieltä Grab the HTML/BBCode → valitse BBCode ja kuvan koko, kopypastea koko höskä, sisältää myös linkin.

Ei siis tarvetta mennä erikseen tuolle sivulle missä on eri kokoiset kuvat. Taitaa olla käyttösäännöissäkin nykyään että hotlinkatessa pitää linkittää takaisin flickr-sivulle, tuota käyttämällä tapahtuu suoraan.

e: ^ eli juuri noin miten pikku-antin kuvassa

^^Mulla on toi valikko aika erillainen ja antaa vain yhden kuvan kohdalla heittää ton URL:setin, muiden kohdalla lukee please share this photo publicy to view embed code eli en nyt ihan hogaa minin se pitäis shraee mutta pääsen ton creations:sin kautta tohon avaa kuva uudessa välilehdessä settiin eli pitää vissiin laittaa ne sen kautta

E:mutta sielläkään ei näy kun toi milani ja Olmostakin pitäis saada kuvia foorumille

ettei nyt mene vaan tähän tietotekniseen vääntöön koko topsu niin pitää sanoa et hieno prokkis! Syvä kuitu kehissä yhdistettynä thomsoneihin ja oversize aluun olis saattanu olla aika paikat hampaista irrottavaa kyytiä, joten hyvä et tulee kilkkeisiin myös kuitua. Plastidip on aika rottaisa, enkä kyl lähtis maalaamaankaan.

en usko et kukaan muukaan uskaltaa ottaa sitä sydämelleen.

Kova proju, kerran vissiin tästä rungosta nähnyt buildin. Niijoo älä maalaa

Kiitti ukoille neuvoista, en vaa saa skulaamaan. Toi keulahomma on joo vähän vaikee kun hiilari nyt ei ole mitään kauhean kivaa kamaa jos hiota täytyy kun saattaa kestävyys kärsiä aika paljon.

Tähän jos veilä joku vastaisi:

Hikky - 20:46, 25.12.2013 » [s]Kuuluuko mun ees nähdä noita kuvia itse, eka projektilanka jne enkä tidä näistä mitään...[/s]
Juu eiköhän mun kuulu

jos kyse on noista haarukan kuvioista ni vedä vaa kannulla tai tussilla yli

^^se siitä mihinkään kärsi jos ihan käsipelillä hioo, mutta saattaa kylläkin tulla ikävän näköinen kun ei tiedä millainen kudelma sieltä pintakankaan/maalin alta paljastuu. Itse hioin kiinamiehen haarukasta maalatut textit veks ja lakkasin päälle mutta samalla vaivalla olis vaan kannuttanut. Ja olis tullu paree näköinenkin.

^^Tarkoitus siis saada hiilari kunnolla näkyviin, keula on yläpäästä musta ja siksi tarratkin pitäs saada veks eli tussaus ei oikein käy.

Ei muuta kuin nelisatasta paperia ja paljon kärsivällisyyttä. Toi pintalaminaatti on ehkä 0,1mm paksu joten ei sitä nelisatasella ihan hetkessä puhki hio jos tarkasti tekee. Ja jos hioo niin sitten sitä kannua.

Kannattaa muuten lakata hyvin hionnan jälkeen. Epoxi ei tykkää vedestä pitkän päälle.