Projekti: Miami Roller

tämä kaunis pörä koska mulla suunnilleen saman värinen Vueltan runko. Sävy ehkä hitusen verran Egri Bikaverin suuntaan.

Mitä vikaa kiiltävässä stongassa eli miksi teipit? Metalli on kaunista. Enempi häiritsee renkaitten väritys, ne vois tussata mustiksi. Tai punaisiksi.

Me like.

vesQ - 22:42, 4.7.2013 » Mitä vikaa kiiltävässä stongassa eli miksi teipit? Metalli on kaunista.
heh juums. tankonauhan funktio #1: tangon värin määrittäminen :)

mut oikein kiva fillari! peukku maaliduunille.

ohan tää ny hauskan näkönen

http://www.exposay.com/celebrity-photos/don-johnson-miami-vice-stars-don-johnson-and-philip-michael-thomas-private-photo-shoot-GgWEty.jpg
Sonny ja Rico sanoo: Laita pinkit teipit!

Kiitos tuesta ja vinkeistä. Yyterin sannat on tässä välissä pesty tukasta ja ketjuista, ja ekat kilometrit kotikaupungissa ajettu. Rolleri on kyllä yleispyöräksi just niin vakaa ja toimiva kuin mitä on kehuttu, ja toi pinkki väri (kuvat taittaa vähän liikaa peruspunaiseen) on kyllä nopee.

Tankoteipit tulee heti kun jarrut saapuu (Tektron R539’t tulossa CRC:ltä ilman postikuluja). Punainen (ja/)tai pinkki puuvillateippi voiskin olla aika hyvä, jos sellaista löytyy jostain - siihen asti mennään varastoon jo hankitulla ruskealla nahkaremmillä.

Satulaa on nostettu ja stongaa käännetty sitten viime näkemän. Ero tutumman 42 cm dropin ja tämän 40-senttisen välillä on yllättävän iso - jos joku haluaa vaihtaa tämän varsin edustavan noodlen 2 cm harteikkaampaan, olen kiinnostunut. Muuten mennään tällä, en todella ala enää ostamaan mitään ekstraa tähän (tänään meni taas 200 € jarruihin ja sisäkumeihin yms, ostan kohta auton niin loppuu tää rahan meno).

Arvostan Skidin ristiretkeä matalampien ajoasentojen puolesta, mutta en ole valmis kumartumaan niin syvälle estetiikan alttarilla. Avaruuteen näkyvät avaruudettimet siis on ja pysyy, paitsi jos ajohommissa muuhun päädytään. Yks iso holkki vois kyllä olla vähän diskreetimpi.

Papalle kiitokset Roller-rohkaisusta aikanaan ja varoituksen sanasta nyt. Tässä on vaan milli enemmän BB droppia kuin vanhassa rungossa, joten uskoisin olevani aika sinut kolinoiden kanssa (kop kop). Silti - mistäs niitä miniflättejä saikaan?

Samoin Kimille kiitos rollerin koeajoista harkintavaiheessa sekä jarruvinkistä.

Niin ja tota. Pitää varmaan alkaa kaivaa niitä pinkkejä ajopaitoja arkikäyttöön. Tai vetää pikeessä ja loafereissa ympäri vuoden.

karhu - 23:09, 7.7.2013 » Arvostan Skidin ristiretkeä matalampien ajoasentojen puolesta, mutta en ole valmis kumartumaan niin syvälle estetiikan alttarilla. Avaruuteen näkyvät avaruudettimet siis on ja pysyy, paitsi jos ajohommissa muuhun päädytään. Yks iso holkki vois kyllä olla vähän diskreetimpi.
Mulla taitaa olla 56 rollerissa 2,5cm spacereita ohjainlaakerin ja stemin välissä. Mustilla hiilarispacereilla ei eroa huomaa vaikka niitä on useampi, mutta tuohon kannattaa ostaa joku spacerisetti LBS:stä, ne ei maksa paljoa.

Silloin kun mulla oli omassa rollerissa vielä pelkästään kirkasta palikkaa, ero yhden korkean holkin ja useamman matalemman välillä oli huomattava.

^mulla taitaa tulla 45mm ainaki stem vertailijan mukaan.
Sellaista se elämä lyhyiden emäputkien kans

Mut tää pyörä näyttää ihan jepalta

Onko tässä nykyisin ruskeat tankonauhat ja saatoinko nähdä tämän verkkokauppa.comin pihassa tänään?