Projekti: Maverick K3

En kyllä ole.

Kokeileppa ihan piruuttas. Meikäläistä kiinnostaa, koska on omakohtaiseen kokemukseen perustuva todennäköinen syy olettaa, että magneetti nappaa kiinni haarukkaan.

Mutta oli haarukka mitä ainesta tahansa, niin tää buildi näyttää paremmalta kuin kertaakaan aiemmin. Tykkään erityisen paljon noista kiekoista juuri tän rungon kanssa. Stemmiksi ja tolpaksi vielä DA?

Se mitään alumiinia ollut… eli oikeaan osui epäilysi. Mistäköhän mä olin saanut tuon ajatuksen.
D-A kiinnostelisi etenkin tolpan muodossa, mutta ei ole tullut vielä vastaan.

Mikäli syö 27.2mm tolppaa, niin vaikka tästä: http://www.ebay.com/itm/Dura-Ace-NJS-SP-7410-27-2mm-x-270mm-Seatpost-7410-Easton-Seat-Post-Keirin-track-/230933441201?pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item35c4b4aab1

olavi_takatalo - 19:50, 7.3.2013 » Yritin tuossa päivänä muutamana etsiä kuvaa jossa Mira ajaisi tällä, mutta tuloksetta..
Saas nähdä. Saatta löytyäkin. Köh. Tällä pyörällä on siis ajettu nuorten MM-mitali joskus taannoin. Vähän hävettää kyllä ajaa tyttöjen pyörällä. Etenkin kun on 100x hitaampi kuin se tyttö.

On tuolla pyörällä Miran jälkeen muutkin menestystä saavuttaneet. Kuvan herran lisäksi myös seuraava sukupolvi.

^On sillä siis miehetkin ajaneet ihan tosissaan näemmä.

Pyörää kuuluu ajaa vihalla.

Noi Corimatkin ovat hassunhauskoja. Jännä mtb-stemi.

Uusi etukiekko. Pitäis varmaan tussata toi jarrupinta.

Maksoit varmana liikaa

taisiis oisit saanu multa halvemmalla :slight_smile:

Nyt voisin epäillä tilannetta.

E: Tai saa miullekin vielä halvempaa tarjota.

^^En maksanut…:slight_smile:

Törkeää!


Onko tässä teemaa seuraavan kesän veloiluille

Kävin ajelemassa. Tuntui hyvältä. Tästä tulee vielä kiva pyörä.
Maverick 4
Olin niin fiiliksissä etten edes tajunnut ottaneeni kuvan väärältä puolelta.

Mitäs sulle taakke tulee?

En tiedä. En ole keksinyt vielä. On jotenkin vaikeaa.

Hmmmm

levyhän sitä pitäis mut

Toi jetti on joku 40-50mm, ni ehkä ihan vaan hoossonin 42-millinen vois kelvata? Jollain kovalla hiponavalla ja aeropinnoilla toki

Kiinamiehen hiilikuitua taakse!

24 tai 28h kiinakuitukehä, kirkkaat aeropinnat ja kirkas napa. Jetin kaveriks vaikee laittaa korkeeprofiilista alukehää. Just say no to hoosson.

Muuten erittäin kova. Diggaan suuresti.