Projekti: loppukesän katupalpaa

Näitä nyt aina on, halpaa palpaa, samaa ku muilla, tylsää. No poimin tällasen setin, ja ekana tuli mieleen, että vittu taasko mä kohta maalaan. Tän vedän korkeintaan kannulla, koska mimmin kaverista tulee automaalari, ja maalaan tän sitten kunnolla. Kilikoliväriä saa toki ehotella.

Runko siis Dolan pre cursa 56, tolppa ja stemi nittoa, stongasta en tiiä, kiinakuitu tai muu kuituriseri kiihottelis. Alpinan hiilarikeke. Kiekkovaihtoehtoja saa ehotella, kun niistä ei oikein mulla kokemusta oo. Ellipset?
uusproju

Vedä pelkkä kirkas lakka ja laita musta satula.

tilaat hilaryltä nuo MAVIC CXP12 32H silver Aero V section 700C Clincher rims 622mm BSD ** New Old Stock** Slightly grubby but will clean up beautifully £75

navoiks jotai väridetskuu ja loput osat kirkasta thomsonia tms.

kammet ebay njs.

Viilaa saumoja + runkoon mattamustaa + mustat kehät + tanwallit.

Mä en jaksais koota kiekkoja, joten jos foorumilta ei löydy, niin jotain valmista settiä. Vinkkejä kevyisiin setteihin? En jaksa noita alusaumoja hioa, mutta voisin vetästä 2k muovikitin saunoihin ja hioa sen pyöreeksi ennen maalausta.

as is painoa 3389g

Jaaha, vastapäivitettyjen ama-lankojen perusteella kolme pyörää myyty. Onko tämä se tilalle tullut katurata?
Jos ois mun, niin harkitsisin Biciollin lakkaus ehdotusta. Kiva aihio, kun tuo maalausmahdollisuus.
Voin suositella Ellipsejä, mut toki vastaavia hyviä on muitakin jos jokut sopii buildiin paremmin.

Ja muista primeri, ei muuten tartu.

Yks väri mitä kelasin olis tummemman violetti ehkä vähän helmeilevänä. Ajan varmaan raakana syksyyn, kun silloin alkaa tutulla automaalariopinnot. Ellipset olis kivat, mutta snadisti kalliit uutena, ellei netistä saa edullisesti?

Jussi suolas viel väliin, tosiaan mustaa runkoo en välttämättä ottais nyt. Toki ihan hyvä perusväri, mutta tekee tylsäm buildin varsinki tällasella bulkkirungolla. Gt esimerkiks ois asia erikseen

Käyt hakemassa Decoväriltä haluamasi maalin ja lyödään se maalipyssyyn. Vehkeet löytyy, mutta löytyykö tahtoa?

E: Eli tosiaan, kaksi pyssyä löytyy. Alumiiniprimeria ei ole, pitää hommata. Myös kuivaustila käytössä.

359e

^^No toki kiinnostais maalata, mutta kerkeekö ennen kuin oot lähössä reissuun?

^Joo, mutta esim velobiassa ei oo juurikaan kalliimmat. Jos johonki n.300€ löytys niin voisin ostaaki, tai sit vaa jotku edukkaammat kiekot.

Mites halon aero track kiekkosetti tai aerorage tjsp. Eikös ne oo aika samoissa luokissa painon suhteen kuin ellipset eli kiekkosetille painoa sielä 2kg kieppeillä? Mitä toi fixg tarkottaa.

fix g

^^ Luulisin että ehtii. Työluvan käsittely viivästyi jo toistamiseen.

Okei, no laitetaan toi maalailuhomma harkintaan. Sitten kyssäriä, eli mustat kiekot, mutta onko niiden kanssa kirkkaat putkiosat millään värillä ok, vai onko speksattava mustaa putkiosaa. Väriksi raa-an lisäksi oon miettinyt kirkkaan sinistä, tai sitten tummempaa helmiäsiviolettia.

E: ei oo etujarrullekaan porausta, niin varmaankin aerotrackit tilaukseen. Ellipset kuumottelis, mutta ei oo sen kevyemmät, niin en viitsi maksaa paria sataa euroa lisää siitä ilosta.

Jos jätät maalaamatta niin kirkkaat osat ois just jees!

Mustat kiekot + kirkkaat putket on täysin ok. Kunhan et laita mustia kampia.