Projekti: Look AL264 MYYTY

Tämmöne luukki nyt ollut hetken kasassa.

Ihan kiva pyörähän tää on mutta vähän tullut semmonen fiilinki että oisko himpun pieni.
Noin 50km ajeltu ja vähän tuppaa ranteet kipeytymään, 120mm stemmi testiin vai mites? Nyt siis 110mm

Muuta kehitystä tulee olemaan kiekot mustilla klineillä ja kiiltävillä mackeilla. Myös kingi pitäs saada vaihdettua kiiltävään, toi sininen ei oikeestaan itellä nappaa.

Oon kyllä vähän ajatellut ei voipi olla nää kivojen pyörien speksailut tässä ja on aika siirtyä järkeviin pyöriin, ehkä vähän vaihteisiinkin.

hieno on kyllä eikä näytä pieneltä. kokeile vielä säätää penkkiä niin että et valu käsien varaan ja tankoahan voi pyöritellä myös.

Joo, kuvassahan tuo näyttää hyvän kokoselta abouttirallaa.

Jos sitä satulan nokkaa ihan vähän nostais ja tankoa sitten vaikka vähän eteenpäin pyörittäis.

Eikai toi nyt pieni oo ku tolppaa esillä nimeksikään ja stemmikään mikään pitkä ole?

ei toi liia snadi ole. Koita jotain vähän suorempaa riseria vaiks. Tulee aika paljo taaksepäin tuo biltsu(?)

hiano o!
mä voisin vaihtaa tän rahaan jos jää pieneks ja haluut päästä eroon

Hieno pyörä! Eihän tuosta pienen näköistä saa millään. Voisit siitä huolimatta myydä sen P. Pietarille.

IhanaTaina - 16:01, 12.7.2015 » Eikai toi nyt pieni oo ku tolppaa esillä nimeksikään ja stemmikään mikään pitkä ole?
No teillä turun nuorilla nyt on aina sen kilometrin toloppaa ulkona :D

p.p pistin pm

Mä voin ottaa tuon sinisen Kingin, 2nut vai gripnut?

Satulan kärki sentin keskiöakselin takana, mistähän johtuu et ranteet on kovilla?

Edit: eihän toi kuva ollutkaan ihan suora, eli on se vähän taeempana. Mut jos kokeilis vielä taaemma?

^^Grippi, tuo hopeinen mukana ja otetaan tuo irti niin saat sinisen.

kell kingi on se kingin kätkeköön

Joo eli näin tuli tehtyä. Ei oo just nyt rahaa mihkään järkipyörään niin näin joutuu ajelemaan, hetken sai kyllä asetella että tuohon keulaan sai kaiken mahtumaan.

Tässä tullaa mahollisesti näkemään vielä nappulat ja levari. Mulla ois paddywagonin keula, raw, levarikiinnitys ja noin 20cm ruoto, ylituumanen. Jos kellään on jotain vastaavaa tuumasta niin voitaisiin vaihdella.

Hyvin tehty

‎‎‎‎

Tähän onkin näin ihan hyvän näköinen vaikka aluksi vähän epäilin

Oikein hyvä.

Lisää sweeppiä viel.

^Joo sitä vois vielä kokeilla, kyl tuo nyt himpun paremmalta tuntuu noin ku ennen.

Siisti, ajaisin! Minkäs kokoinen tää oli?

^Nyt en muista, jotai 53-55 suuntaansa.

Toi myynnissä oleva look ois sulle paremman kokonen :wink: