Projekti: Look AL 264

oisko tän aika jo. luulis ite omistajaakin kuumottelevan viimeset kesäkelit ja kuiva pinnoite

tämä projekti = oikein. parhaat filot kasataan ajan kanssa.

toivottavasti aika käytetään alkuperäisen keulan metskaamiseen.

voi hyvä sylvi

oisko runkosetistä muutes uudempaa kuvaa…?

voisin ostaa seinälle.

Dr.Jones - 17:53, 10.10.2013 » Nyt äxöniä tän kanssa!
FF - 0:51, 19.8.2013 »

voisin ostaa seinälle.

Dibsasin jo wayback

oon varmaa laittanu ton kännissä ja muutenki liian pieni.

all yours :))

Sit jos Jonesi huomaat, ettei tää ollutkaan kiva pyörä ja keltainen on muutenkin dorka väri, niin tsigitsigi call me maybe

Huomenna tulee kaverin mukana jenkeistä musta Kingin GripNut keulille ja päästään taas vähän eteenpäin…

Muistan kyllä Ziguran dibsauksen. En kuitenkaan missään nimessä aio laittaa tätä kiertoon ennen kun tää on ollu itellä ajossa just semmosena kun haluun. Katotaan sen jälkeen tarviiko tää laittaa kiertoon.

Kertokaas mulle joku paja, joka suostuisi tekemään anodisointia yksittäiskappaleisiin. Huokea hintakaan ei ole haitaksi…

Hkissä alumiinikilpi tuukkanen. Navat makso 20 €, onko huokea vai ei tiedä häntä. Värivalikoimasta ei myöskään tietoa, mut musta onnistui.

Tuosta
http://i27.photobucket.com/albums/c167/Kaasari/IMG_0624.jpg

ja tuosta
http://i27.photobucket.com/albums/c167/Kaasari/IMG_0627.jpg

Kaunis. Yks parhaista. Orkkiskeula tosin parempi. Nillins.

kyllä.

mä taas pidän woundupin sekoittamisesta tähän tai melkeinpä mihin tahansa vanhaan ratarunkoon…

ihan kiva…

Moi,
mitä kuuluu?

Moi,
ei kummempaa. Motivaatio ollu hukassa näillä keleillä.

Vielä puuttuu:

  • eturatas
  • satulatolpan kiristin
  • ohjaustanko+nauha
  • keskiö
  • ketju
  • ehkä polkimet

Joudun häpeäkseni myöntämään, että harkitsin tän myymistä. Olis rahalle muutakin käyttöä ja tässä sitä on “kohtalaisesti” jo kiinni. Mutta ei ei, pidän kiinni siitä lupauksesta et ajan tällä ensin itse ja katotaan sitten.

onks tää 55 vai 57. oon nii notkeessa etten erota. anteeckxi.

  1. Kävin ottamassa teille nopeen kännyräpsyn:

Myyt Ziggis-Pekkalle sit jos myyt

saletisti