Projekti: Look AL 264

mankkis - 13:54, 10.2.2013 »
tnts - 13:01, 10.2.2013 »
waldemaar - 12:58, 10.2.2013 » Mankkis Campan kannalla? Que..? Jännä tosiaan seurata mitä tästä tulee.
koska jos DA, niin se ois in eli out?
Luuleeko joku oikeesti et mä oon anti-Campa? Sattuneista syistä mulla on tällä hetkellä kaks DA-pyörää mut se ei todellakaan tarkoita sitä ettenkö tykkäis Campasta. In vai out mitä väliä tässähän nyt jeesataan Dr. Jonesia kasaamaan hieno pyörä.
HEH jäbä ei tykkää Campasta
mankkis - 13:54, 10.2.2013 »
tnts - 13:01, 10.2.2013 »
waldemaar - 12:58, 10.2.2013 » Mankkis Campan kannalla? Que..? Jännä tosiaan seurata mitä tästä tulee.
koska jos DA, niin se ois in eli out?
Luuleeko joku oikeesti et mä oon anti-Campa? Sattuneista syistä mulla on tällä hetkellä kaks DA-pyörää mut se ei todellakaan tarkoita sitä ettenkö tykkäis Campasta. In vai out mitä väliä tässähän nyt jeesataan Dr. Jonesia kasaamaan hieno pyörä.
En missään nimessä tarkoittanut, ettetkö pitäisi! Pahoittelut jos tämä kuulosti siltä. Ajattelin tietenkin DA:n olevan lähempänä sydäntäsi ja hieman yllätyin tuosta vastauksesta :)

Onnea Rauma!

tää tarttee
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0037/3982/products/campy1_grande.jpg?481

sekä
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0037/3982/products/CRPcrankblack_grande.jpg?481

ja vielä omegat
http://farm5.staticflickr.com/4005/4277126930_88eea8346a_b.jpg

and i’m out.

Itse olen myös campan linjoilla, toisaalta lämpimämpi suhde niihin. Ja siis tosiaan zigura kyselin mikä olis jonesin mielipide tai idea. Oma vastaukseni on mustaa! :smiley:
ja tosiaan tuo lookin haarukka on mahtava jos sen löydät :slight_smile: vai onko jo tullut muita eteen?

mitä tälle kuuluu?

jotain täntyyppistä kanniskelua lähiaikoina tiedossa?

Tää odottaa keulaa ja parempaa massitilannetta. Jos joku on menossa jenkkilään ja olisi halukas kiikuttamaan yhden Wound Upin mulle niin privaa asap!

parempi massitilanne vähä jäädyttää projekteja täälläkin…

tämä on kevään mielenkiintoisimpia projekteja edelleen.

Hehe, tuli mitta täyteen Ebayn selailua ja lähettelin pari mailia Aspire VeloTechiin. Nyt keula tilauksessa, toimitusaika melko pitkä, joten oli pakko tehdä ratkaisuja. Pieni ostokrapula mutta silti hymyilyttää.

Montako projektia sulla on meneillään vai oliko tuo se ‘‘näät sitten sen maalipinnan’’ pyörä?

I <3 SM

ueue

Campan tolppa Ebayssa

Onko tossa ilmoituksessa jotain outoa? Onko ilmoitettu tolppa todennäköisesti kuvassa esitetyn kaltainen ja onkohan toi alumiinia? Voisko tietäjät auttaa eikä vaan tietää tällä kertaa?

E: Taitaa olla tämä ( Velobase ) tolppa kyseessä. Ostan pois niin sittenhän sen näkee…

En tiedä mitä outoa ajattelit, mutta tolppa on ainakin kuvan perusteella kuvatun kaltainen. Alumiinia gyl.

Ajattelin, että vaikuttaa oudolta kun puhutaan C Recordista ja Choruksesta ja vaikka mistä samassa ilmoituksessa. Hetken kun jatkoin Velobasen selailua niin selveni asiat itsellekin. Uskalsin ostaa.

hyvä projekti. vahvassa seurannassa.

tuohon tolppa-asiaan liittyen: toki hölmöä huudella näin jälkikäteen, mutta minusta 80e chorus-tolpasta posteineen on melkoinen ylihinta. vastaavan kuntoisesta c-recordista tuon voisi ehkä maksaa.

ko. kamppeet eivät toki ole aktiivisessa seurannassa, joten jälkimarkkinahinnat ovat saattanet selvästi noustakin viimeisen parin vuoden aikana…

En noita tolppia selaillut kun eilisen illan EBaysta, mutta en kokenut tekeväni kovin kallista ylihintaista ostosta. Oli meinaa toi mun poistama halvin mitä oli tarjolla ja tuosta samanlainen paketti 100 puntaan plus postit. Toihan sitten ilmoituksen mukaan sisältää myös satulatolpan kiristyspannan, kuten myös se jonka eilen ostin.

E: pitäs vissiin opetella “ammattisanasto” paremmin lontooksi…

juu, kaipa ne ovat sitten vaan hinnat hilautuneet huimasti ylöspäin.

pohdin lisäksi tuota hieman harhaanjohtavaa “c-record era” -ilmoittelua - monet saattavat luulla ostavansa ihan sitä itseään c-recordia ja tämä saattaa nostaa hintoja huutokauppaympäristössä. oman vastaavakuntoisen c-recordini myin palstalla kuudella kympillä…

NAVAT

Uhka vai mahdollisuus?!

Kalliit vai ei?!

Ostaisinko ennemmin jotain muuta?!