Projekti: Käyttöcännäri

riippunee ajosta mutta jos tää tulee citykäyttöön niin lukoista shimano M520/M540 ovat toimineet hyvin. timen maastopolkimet saaneet kehuja mutta kokemusta ei ole.
M540 on noista vähän parempi ja mielestäni sijoituksen arvoinen. tosin kesällä häkit ja tuplaremmit kivampi.

olen sitä mieltä että tähän pyörään ei jarru kuulu mutta jos se mielestäs pitää onnettomuudet loitolla (ja ennen kaikkea pyörän ehjänä), on sen lisääminen perusteltua.

ziGo - 1:17, 29.11.2013 » Onko kellään muuten mitään alan liikkeitä ehdottaa Hong Kong, Vietnam, Kambodza, Singapore akselilta?
Hong Kong: [http://rdfx.cc/contact/](http://rdfx.cc/contact/)

singapore-topsu

ziGo - 1:17, 29.11.2013 » Polkimet hankin myös, tupla remmeineen päivineen, mutta aattelin kuitenkin laittaa lukkopolkimet. Ehdotuksia?
Siihen arkikommuutterointiin, välillä lenkkeilyyn/velolle lipsuen? Jos shimano menee sexispexeihin, ni... -viimeiset puoltoistavuotta paras jokapaikan-/kaikenkelinsetti on ollu shimpan rt82popot + sm-sh51 klossit + pd-a520 pedaalit. Ovat saaneet kanttaria, kuraa, pakkasta ja välinpitämättömän huoletonta väärinkäyttöä, mut ei noi tunnu olevan moksiskaan. Popot istuu edelleen hyvin, remmit ja kiristimet skulaa vaikka oon ne muutamaan otteeseen laiskuuttani pessy tiskikoneessa. muovipohja on riittävän jäykkä siirtämään watteja tiehen, mut flexaa kävellessä just sen verran ettei akkaria esiinny pahasti. Klossit nyt kuluu aina, mut noi on vasta tokat ja jäävät seenverran piiloon etteivät suuremmin kolise. Pedaalit on hyvin suojattu, akselit kestää kiviä ja väkivaltaa, kiristys ja säätövaraa on kivasti. Plus että koska ne on perusshimpat, ni jousia, plattoja ja klosseja on melkeen joka kivijalassa, jos ja kun niille tarvetta tulee. Hinta-laatusuhde on tanakasti plussan puolella, kun muistaa et toi setti ei maksa sulle puoltatoistasataa enempää, kestää repimiset, lukittuu hyvin ja irtoaa oikein. Jos oot kuitenkin speksaamassa silkkaa perfomansee, ni Timet hiilari tossuilla. Ei mee pielee sekään.

Tulipas tarinaa. Sori.

Siisti cännäri sulla, tulee varmast hyvä pörrä.

eiei mitää platformsekasikiöspeduja, pd-m540 forever , edes jonkulaiset tiivisteet akselilla ja parempi laakerointi

520/540 on kyllä baras. That said:

makko - 19:58, 27.11.2013 » nytku on ajanu taviskengillä ja fläteillä niin onhan se ihan vitun parasta et voi pyörii kylillä ja käydä popissa tanssimassa tuhannen päissään mukavasti.
Molemmissa puolensa. Mieti haluutko performancee vai mukavuutta.

performance sferformance. Ajaa austin horseki häkeillä.

ite ostin elämäni ekat kunnon skedekengät poolokengiksi ja sen jälkeen niistä tuli yleisajokengät , häkki sträppi you name it, mukavuutta

Sekotettiinkohan noi nyt joihinkin kakspuolisiin platformeihin? Noihan on siis ihan vaan single touring lukkikset, eivät tennarituplat. Mut niin no, mitä noihin pd-m540siin tulee, ni niistä vaihdoin noihin pd-a520siin.
Olen mieltä: -en oo ajossa huomannu eroa laakeroinnissa, on saanu olla ihan yhtä huoletta, ei irtoile fiksutteluurpoilussa, runko suojaa jousia&levyä paremmin kiviltä, laajempi runko antaa paremman tuen päkiälle ja ovat kevyemmät.
Viisnelikymppiset olivat kyllä helpommin huollettavissa, mut noi molemmat sietää kyllä niin riittävästi basaa, etten nää tätä kauheen isona juttuna.

Olen muuten myös sitä mieltä et ollaan ehkä semisti väärässä topsuliinissa. :slight_smile: Mitä olit zigo meinannut ohjaamoon? raiserii vai droppii? ja muuten tälle:

FF - 9:23, 29.11.2013 » olen sitä mieltä että tähän pyörään ei jarru kuulu mutta jos se mielestäs pitää onnettomuudet loitolla (ja ennen kaikkea pyörän ehjänä), on sen lisääminen perusteltua.
vahva +1.

Edittii: hidas. skulaahan ne häkit fo sur. Mitkäs nää sulla muuten oli jo hankittuna?

Oon samaa mieltä, tosta jarruhommasta. Ei munkaan mielestä kuulu ja siks en ainakaan alkuun sitä laita. Kattelee sitte ku ekan kerran taksin kylkeen polkassu.

Droppitankoa oon aatellu tähän, kun niillä ajamisesta ei ole suuremmin kokemusta. Ihan jo sen takia sellasta.

Niin ja polkimet on tollaset blb-trackit tms ja samat remmit.

Ei hitto oon missannu tää treadin kokonaan! Uljas Cännäri. En huomannu kenenkään dibsanneen rungosta, jo
ten hep!

On tuolla amaki. Kyllä tuolta muutaama dibs on tullu, mutta pääset jonoon.

Tuoppa Ouluun jokukerta, niin vois hipelöidä ja nostella pikkurillillä :wink:

Viimestään kesällä tuon, nii hipelöijään ja nostellaan.