Projekti: Kawasaki Green Avénton

jussiaulis - 9:02, 14.7.2014 » Joo, custom maaliduunilla. Nyt olen töissä, palataan asiaan illemmalla.
[varattu kuville]

Runko: Avénton Cordoba
Haarukka: 3T Funda Pro
Putkiosat: 3T
Kiekot: Auki
Kammet: Omnium
Satula: Fizik Arione
Jarrut: Sram Apex

okei

Hyvä meininki.

vali vali

Ai sä lähit tähän! Katotaan jos tää valmistuis, kun sulla tuntuu nää proggikset kestävän :smiley:

Tuli todettua että ihan turhaan pidän kahta identtistä pyörää talossa. Rossin toimittaa retkipyörän virkaa (vaikka ei olekaan vielä kasassa) hyvin joten Basso sai väistyä. Olen jo jonkin aikaa halunnut modernimman tuntuman omaavan pyörän, eli jäykempää ja aerompaa. Ensiksi olin että Dodilo, sitten Super Pista ja sitten näin Fredin pinkin Avéntonin. Taisi olla viime komponenttikirppiksellä. Ajatus jäi hautumaan.

Mataroa olisi saanut siistillä glossipinkillä, mutta vakiohaarukka ei houkutellut. Päätin että hommaan Cordoban ja sijoitan erotuksen 3T:n haarukkaan. Ja tietenkään Cordobaa ei saa siistillä glossipinkillä, eli maalaukseen menee. Muitakin karkkivärejä saa ehdottaa.

Listaus käytettävistä osista editoitu aloituspostaukseen. 3T, Sram, HED akselilla liikutaan.

Kannattaa kysyä ehkä suoraan aventonilta onko mahista saada custom maalilla.

Lupasivat kympillä dekaalit, maalautan joko Kapkaupungissa tai Pihtiputaalla.

Väri valittu, pakko fiilistellä tähän:

http://image.motorcyclistonline.com/f/8761157/122_0609_01_z+2007_kawasaki_ninja_zx_6r+green_static.jpg
http://www.hedcycling.com/jet/2013/7_Express.jpg

https://static.bike-components.de/cache/Truvativ-Omnium-GXP-Bahnkurbelgarnitur-schwarz-gla-f572e998410051df947815d2dc96d16e.jpeg

Kova speksaus! Katotaan sitten, kumpi on kovempi velolla?

Kumpi lennättää kumman?

Kaveri maalautti samanväriseks yhden vanhan Peugeotin rungon ja speksas mustilla osilla kasaan. Hyvännäkönen tuli, joten peukku ylös tällekin.

^ löytyyhän täältä foorumilta myös tuo kaunis kawasaki rolleri. Ai että se on kaunis.

Tosiaan joo, niin kyllä on.

^^^, ^^ :slight_smile:

Pitäisikö laittaa nämä maalausvaiheessa lakan alle? Ajattelin että pyöreä sopisi satulaputkeen ja pitkulainen chainstayhin Cordoba tekstin tilalle.

OT: mistä mulle yv tarroja :frowning:

Edit värävalinta hyvä ja kovaa speksausta palaosastolla!

Jarrukahvasuosituksia otetaan vastaan. Saisi olla ulkomuodoltaan siro mutta ei silti mikään ns. sormijarru. Plussaa jos jarrun saa tarvittaessa nopeasti irti. Esim velolla.

Nopeasti ei taida irti lähteä kuin krossilisäkahvat. Varmaan helpompi ostaa veloa varten ratatanko ja vaihtaa se tarvittaessa.

“Oikeista” jarrukahvoista suositus Sramin S500 -kahvoille. Vaikken ookaan vielä jaksanut kehitellä sitä viritystä, jolla jarruton kahva pysyis ryhdissään, näissä kun ei ole palautusjousta. Mut pesee Cane Creekin SCR-5 ja Tektron RL340 -kahvat mun mielestä kevyesti, paras muotoilu + säädettävä reach.

^+1 S500set on kyllä loistavat! Stääshistä löytyy pari, ajattelin kuitenkin säästää ne jotain tulevaa projua varten. Nyt haussa siis kahva pelkkää etujarrua varten, pahoitteluni että muotoilin kysymyksen epäselvästi.