Projekti: Hopeanuoli — Eli melko halpaa palpaa

sullo satula minkä mä haluun, toisen

^^ Dremelöi(n) sitä sun jarrusiltaa B)

Jarrusillasta en tiedä… Tai no… Mutta nuo jarrun stopparit pitää saada helvettiin!’

Ihan näin krouvia käsittelyä en ajatellut, mutta no. Katsotaan…

tämä oli livenä eri hienon näköinen. en muuttais mitään.

“keveni” -Albert Einstein

Top Dog tuli tuossa räpsäisseeksi ihan mukavia otoksia tästä, nyt uudelleennimetystä ajokista, joten pannaan esille. Melkolailla valmis on. Kammet ehkä vaihtoon ja uudet kiekot olisi kivat, mutta tokkopa ennen ensi kevättä mitään suurempia muutoksia kuitenkaan luvassa.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/68761189/Pyöräkuvat/IMG_5302.jpg

Mulla vastaava raami poolopyörässä. Aika vinkeä!

Oisko spoke eteen ja taas uudelleennimeäminen lentäväksi sirkkeliksi?

Paremmalta nää halpapalpan ympärille kasatut näyttää kun värikoodatut markettifiksit. Noille kaapelipidikkeille tee jotain, ihme että laittavat tollaset standardina eivätkä luota nippusiteiden voimaan.

Kaapelipidikkeet oulutyyliin kirveellä?

josbanse - 17:24, 10.9.2014 » Kaapelipidikkeet oulutyyliin kirveellä?
Ei, vaan paikallisia tapoja vaalien elikkäs Turkutyylein.

Kuva liittyy.
https://farm6.staticflickr.com/5564/15012612179_5682e3beb6_c.jpg

^Saiskohan tuohon työhön jotain perinnerahaston projektirahoja? Kansanperinne ja silleen.

Oiva pyörä. Todella erikoinen väritys kiekoissa.

Juu, nuo kiekot on Mongoose Mauricen alkuperäiset. On pitänyt kannuttaa jo jonkun aikaa.

Mutta eihän se väri niitä silleen varsinaisesti huonoksikaan tee. Rumaksi vain.

madutin - 17:22, 10.9.2014 » Oisko spoke eteen ja taas uudelleennimeäminen lentäväksi sirkkeliksi?

Nyt kun sain kuulla että Silver Machine kertoo polkupyörästä, niin oisin ehkä sen ottanut nimeksi, mutta ei jaksa enää vaihtaa.

Grobian - 18:56, 10.9.2014 » Juu, nuo kiekot on Mongoose Mauricen alkuperäiset. On pitänyt kannuttaa jo jonkun aikaa. Mutta eihän se väri niitä silleen varsinaisesti huonoksikaan tee. Rumaksi vain.
Mun mielestä ne ei oo rumat, vaan snadi värikoodaus sopii, koska kirkas runko. Huonotkaan ne ei ole, hieman raskaat ainoastaan.