Projekti: Hiiliteräs

Konseptivihkossa lukee ranskalaisilla viivoilla sanoja kuten “modern vintage” ja “performance classics”. Eli ideana olisi yhdistellä vähän rottaista rataterästä moderneihin hiilarikiekkoihin ja tolppaan. Ohjaustangon profiili myös tätäpäivää. Lopputulos tulee jakamaan varmasti mielipiteitä, mutta tällänen yhdistelmä on vainonnut viimesyksystä asti mieltä…

Ai tää pääty sulle.
Nätti aihio, odotellaan mitä tulee muodostumaan.

Jees. Komponentit alkaa läheneen lupaavasti pohjolaa. Kasaus alkaa ihan kohta.
http://www.recordsale.de/cdpix/d/david_essex-silver_dream_machine.jpg

Kuulostaa hyvin pitkälti samalta kuin omat suunnitelmat. Pyörä tosin jo ajossa kuitukiekkoa vajaana.

Soon…

aaaaaaaa…!! kaunista kaunista katseltavaa. tästä tulee hyvä! seurantaan.

Tähän ulkoasuun quill-adapteri ja normikoon ahead-stemmi. Et kadu. Mutta ota saman tien -17 astetta.

Nonniin ensikilsat vihdoin takana. Tästä tuli paras pyörä jo nyt mitä olen koskaan ajanut. Asento vielä haetaan kohdilleen, mutta tuntui nyt jo sairaan hyvältä. Stonga saattaa vaihtua jos jaksaa ja keskiö pitää vielä veivata 103seksi. Ratas on nyt sisäpaikalla toistaiseksi. Concor on myös aivan mahtava jakkara. 8 kiloa dead laukkuvaakaan. Feels good man.
Amaa ku kelit paranee

muutama vino hymy: kammet sais olla mun mielestä modernimmat, slamstem ja dropin asennon korjaus ja toi setbäck on aika jäätävä eipä se häiritsekkään niin paljoa. cowa näinkin! mutta mahdollisuutta upgradeen löytyy.

HOIL - 20:37, 7.4.2014 » [s]kammet[/s] ratas sais olla mun mielestä modernim[s]mat[/s]pi.. cowa näinkin!