Projekti: Gitane Track v2

Löytyi lopulta sopivammat kammet vaikka ratas onkin hieman karu. Näillä ketulinjakin asettui 109mm akselin kanssa sinne 42:een.

Koulussa piti metallikurssilla tehdä yhtenä välityönä pieni valu. Tein neitoselle korun…

Ennakoin tuon stemmin kanssa turhia, kun olin lähes varma, että tässä on patonkistandardin haarukka. Olin väärässä ja tuo cinelli vaihtuikin 3t stemmiin. Tangoksi tietty B-kaupan raiseri ja saman puljun tupit. On muuten ihan hyvät varsinkin jos on pienet ja tyttömäiset kädet, joille Oyryt on ainakin hanskoilla liian paksut.

Kiekot on lainassa toisesta pyörästä kun en malttanut ootella napoja saapuviksi. Muuten tää alkaa oleen valmis.

Surkeasta valaistuksesta huolimatta tää oli ihan sairaan hieno peli myös livenä. Musta stemmi, punainen penkki ja rungon väri toimivat saakelin hyvin. Vielä uudet kiekot ja kunnon kuvat niin saat ten points.

Tulitko viime keskiviikkona tän kanssa Vanhan-Rauman nurkalla kadun toisella puolella mua vastaan? Oliko tää sillon jo liikenteessä?

^Joo hyvin mahdollista. Oon ajellu jo viime viikon tällä.

Mehevältä näyttää! Rungon väri on varmasti paikanpäällä töllisteltynä vieläkin siistimpi.

Gitane on hakenut muotoaan pikkuhiljaa ja tällä setupilla se miellyttää mua eniten. Lukkikset on kiinni huomista Rauma-ekskursiota varten. Normaalisti tässä on Sylvanit tuplaremmeillä. Nelson hävisi pitkätikkkuskaban näistä kiekoista.

https://lh4.googleusercontent.com/-nlzzhjvIRDI/T-xrCAnPXLI/AAAAAAAACxQ/IU-0PNVPyPk/s640/Mexico.jpg

Ältsin nasta ja pehmonen peli kruisia julmetusta varvasylityksestä huolimatta.

Punaista Concoria ei näy enää :confused: Mut kyllä se näinkin toimii vallan mainiosti. Ja kiekot kuuluu ehdottomasti tähän!

Ohhoh, tätä en aiemmin olekaan foorumilla bongannut. Erittäin mielyttävän oloinen peli niin esteettiseltä kuin käytännölliseltä kannalta. Itse en enää lukkiksia vaihtais pois.

Ai niin. Punainen Concor on tallessa ja tulossa takas, mut ku huomenna pitää ajaa pidempi reissu. Turbo toimii yli 40km matkoilla paremmin.

Ai jumalauta että on hieno peli! Suoraan foorumisuosikkeihin. Värikin on ihan julmetun upea. Que j’adore les françaises<3

On se niin sievä! Mutta minkäs kokoinen se on?

Mull Dundane - 23:01, 28.6.2012 » On se niin sievä! Mutta minkäs kokoinen se on?
Mittaa neidillä on 52cm suuntaansa.

Kiitoksia kaikille rohkaisevasta palautteesta.