Projekti: EQNX

zippille puoltoääni mut sit tarvii tolpan ja

näinpä

Onks noisa eggbeater 3 mihinkään en o koskaa lukkiksia käyttäny mut jos tähän nyt sit laittas. Ja kenkä suosituksia kans.

M520. Tai parempi.

E: itsellä 520 toiminut just hyvin. Sit privateerit kenkinä. Räikät pitäis vaan vaihtaa uusiin.

älä egsuja

Ehdottamasti eggbeaterit eikä mitään vitun rumia speduja.

klossit saa vaihtaa joka toinen päivä

en puhu kokemuksesta

time atac
ei mul muuta.
xc8 menis värikoodispeksaukseenkin

shimanon m520 tai m540 tai 780 jos on taskut täyn käteeist

kengät kivijalasta sovituksen kautta

Eggbeater best. Unclippi kyl pelottaa toisinaan, kun irtoo niin hiljaa ja smoorhisti, mutta ei oo koskaan unclipannut eli just hyvä.

No mites toi kenkä puoli? täältä lienee turha kysyä edes et onk niistä tennari mallisista mihinkää. Vastaus on aika varmaan et ei. Mutta oisko joku niistä sen verran hyvä/ok et vois käyttää satunnaisesti?

Chrome kursk

^Eiks noissa ollu jtn heittoa koossa et piti ottaa normaalia pienemmät tai isommat? Ja mites noi DZR:n kengät jotain kokemuksia niistä?

DZR:istä katkeilee pohjat, tälläkin foorumilla ainaki kahdet esiintyny. Ja näissä ainaki on isot koot. Mulla normi 46 niin 45 oli just hyvä.

tldr: Osta oikeat ajokengät.

Mietin just samaa minkä kokoset mul oli ku just pientä heittoa koossa

Truk proot varmaa aika saman oloset ja paremman näköset

höpinää kenkuliineista

JuhiOS - 12:30, 21.2.2015 » Mustat jarrupinnat. Ja kiitos TopDogille sopivan levysestä tussista. http://s17.postimg.org/b7nm3d3hb/IMG_20150221_113923.jpg
näyttääpä nuo dropoutit tyhmiltä kiekko slämmättynä. laittaisin rungon kiertoon

noihin hauenleukoihin ei tarvis paljoo hitsailla, niin sais tarakan jalat kiinni

Avaudutaan nyt tähänkin hiukan. Kun hommat ei vaan toimi ni ne ei sit kanssa toimi. Eli posti on nyt kadottanut mun eastonin stemmin, johonkin välille Helsinki-Turku asiaa selvitellään. ENVEn tolppa saapui väärän kokosena eli 27,2. Tämä asia on kuitenkin jo hoidettu ja uus saapunee noin viikon sisällä. Toisinsanoen ois tommonen ENVEn tolppa nyt jouten, voin sen jollekkin luukuttaa. Ja kaiken lisäksi Sir-Peten varastolla ei oltukkaan saatu mun osoitetta niin nekin osat menee sitten ens viikkoon johonkin. SAATANAN SAATANA.

mikäs size se 27.7 on