Projekti: Diamant konversio

Homma etenee kivasti. Vielä jarrut kiinni ja tankoteipit niin valmista on :slight_smile:

http://i11.aijaa.com/t/00125/12487666.t.jpg

Mikähän mahtaa tuossa ohjainlaakerissa olla kun kiristyy ajon aikana ja sitten keula menee minne haluaa. Olen yrittänyt säätää sitä mut en tiedä mikä siinä voi olla. Varmaan olen sen asennuksen jotenkin ryssinyt…

^Sheldon kertoo.

Mun veikkaus on, et ohjainlaakerin lukkorengas on löysällä ja päästää ton ohjainlaakerin yläkoolin kiertyilemään itsekseen.

Okei, no täytyy kiristää se sitten ihan homokireelle :smiley: tosin on se kireellä ollut en sitten tiedä jos mennyt jotenkin paskaks…

Tarkistathan vielä että on laakerit yläällä ja alhaalla oikeinpäin. Threaded top raciä ei kannata “homo kireelle” vetää, sen verran ettei ole välyksiä, sitten pykälä prikka ja sen jälkeen lukkomutterin voi vetää vähän kireämmälle.

paulos - 13:53, 25.8.2013 » Tarkistathan vielä että on laakerit yläällä ja alhaalla oikeinpäin. Threaded top raciä ei kannata "homo kireelle" vetää, sen verran ettei ole välyksiä, sitten pykälä prikka ja sen jälkeen lukkomutterin voi vetää vähän kireämmälle.
Thänks! Näköjään tekemällä oppii ja täältä kysymällä. Nyt on pyöräprojekti paketissa. Ehkä välityksen tulen vielä muuttamaan kun tuo 48-14 tuntuu sittenkin ehkä vähän raastavalta :) tosin työmatka ei ole pitkä. Kiitos kaikille vinkeistä ja neuvoista....
a-2000 - 14:43, 30.6.2013 » Hieno runko!
Kyllä! Älä vaan maalaa tätä derkkuherkkua.

Odottelen, että mitä tuleman pitää. Vaikuttaa lupaavalta projektilta.