projekti: "DART"

juuh, ei löytyny darttia. Tää tuli sit loppujen lopuks halvemmaks. Ebaylöytö + ohjainlaakeri ja tolpan panta mukana.

Hyvä projekti :slight_smile:

fagotrelli toimii aina.

Toisen käppä on toisen aarre, vai miten se meni…

hei en mä käppää ollu alunperinkään speksaamassa

negaatio - 12:36, 27.7.2013 » Dartti on nyt matkalla kinokosta ohj. laakeri mielellään asennettuna kohti suomea.
negaatio - 11:57, 9.8.2013 » juuh, ei löytyny darttia.
Häh, täh? Hukkasko ne sen paketin postissa?

Yliteippautat mattamustaks ja vedät täyspitkät lokarit p-clampeilla kiinni, niin ei Köpiksen nipat riehaannu.

Helvetin isot sinellilogot ei varmaan oo se paras idea kaupunkiin jossa ilmeisesti pyöriä pöllitään melkosesti. Noh saahan tuon kilikolilla muutettua. Oon silleen vähän pettynyt, oon kuolannu noita darttei jo tovin ja olis ollu kiva nähdä lisää hyvällä maulla kasattuja dartteja. Mut eihän siinä ketään, ei vigorellikaan missään nimessä huono oo, päinvastoin. Katosko dartti matkalla vai mitä kävi?

kolistele se jollai ihampaskalla kilikolilla joka hilseilee ja kuluu sopivasti heti. ois just hyvä

keikennäköistä teippiviritysta ja tarroja decaalien päälle, jotka voi sitten niin halutessaan kotomaassa repiä irti ni ei folket tunnista.

Plastidip vois toimia hyvin, ja voi valita jonkun mukavan järkyttävän sävynkin…

hillitty ylikoon teräs vaihtui lennosta kirkuvaan palpalaiseen. en hiffaa.

olisit nyt ottanut vaikka brotherin swiftin mieluummin.

kid_scientifik - 13:45, 9.8.2013 » hillitty ylikoon teräs vaihtui lennosta kirkuvaan palpalaiseen. en hiffaa.
dpstyles - 23:43, 8.8.2013 » Kaikki kun haluaa vaan kierrätystölkeistä väännettyjä tusinakaturatapskoja on teräsrunkojen markkinat pienessä inflaatiokierteessä.
tätä on ajan henki. Dartti ois ollu kyl kiva, mut onhan vigorelli klassikko.
dpstyles - 23:43, 8.8.2013 » Kaikki kun haluaa vaan kierrätystölkeistä väännettyjä tusinakaturatapskoja on teräsrunkojen markkinat pienessä inflaatiokierteessä.
skarppaa dpstyles
tnts - 13:50, 9.8.2013 » onhan vigorelli klassikko.

vigorellista en tiedä, mutta langassa on kyllä vahvat klassikon ainekset.

haluaisin lisäksi muistuttaa tässä välissä, että teräsrunkomarkkinat eivät tyhjene änjiiäs-runkomarkkinoihin.

kid_scientifik - 13:45, 9.8.2013 » hillitty ylikoon teräs vaihtui lennosta kirkuvaan palpalaiseen. en hiffaa.
Vigo on 700g kevyempi ja iha vitu paljo jäykempi. Ajajan pyörä. Kyylääjille on jotku muut laitteet.

Elä ny tykkää kyttyrää kyttyrä. Jos olis ylimäärästä niin planet x alesta voisin 51cm poistella. Maalaamoon menis tosin saman tien.

^sori, tosta “skarppaa x” meemistä on tullut mulle paha aivomato…ja fagorelliin mulla on tietty myös fiksaatio joten en voinut itselleni mitään

nii siis kinokolta tuli viestiä, et “joo laitellaa joo sulle toi ohjainlaakeri ilmaseks kii”, ku kysyin sitä maksun yhteydes. Oletin et tää tarkotti et kohta se sieltä tulee ja vähän vedin mutkia suoraks topsua kasatessa. Sit käviki ilmi ettei niillä ollu niitä.

Kevyempihän tämä on. Ja ehkä vähä uhkarohkea veto. Katsotaan miten käy. Nyt tässä on tän viikonlopun ainakin lown kiekot ja vähän muuta sälää kii et pääsee testailee.

e mun on siis tarkotus laittaa tähä käppäsen näköset kulahtaneet open pro miche lf -kiekot, vitosen stemmi tolppa ja satula. Jos joku pöllii multa stemmin ja tangon niin vituttaahan se mut ei pilaa mun reissua, mut en mä jotenkin jaksa uskoa et yliopiston kampuksella keskellä päivää joku vetää rälläkällä fahgin auki.

asb - 13:58, 9.8.2013 »
kid_scientifik - 13:45, 9.8.2013 » hillitty ylikoon teräs vaihtui lennosta kirkuvaan palpalaiseen. en hiffaa.
Vigo on 700g kevyempi ja iha vitu paljo jäykempi. Ajajan pyörä. Kyylääjille on jotku muut laitteet.
jäbä ei hiffannu.

#preferenssimuutos #äkillinen #ihmetys

#halvempi #kevyempi #klassikko