Projekti: Colossi proto MYYTY

Jees eli tällänen tuli hommattua :

Asensin kingin, mitä tein väärin? :

Laakeri ei tunnu kauheen shmootilta kun pyörittelee, onko mun alakooli väärin päin?

Luin vähä et mikä homma
http://www.lfgss.com/thread3403.html

Laakeri vaihtoon vai osiko jollai jotai kikkaa?

Pistä sopiva rasvattu o-rengas.

Haarukan vaihtaisin ainakin

alakooli on väärinpäin.

Haarukkaa en vaiha kovin mielelläni, netistä kattelin et noin päin sen pitäs olla mut enhän mä varma oo.

http://www.avt.bike/images/ChrisKing/Headsets/Chris-King-headset-parts-exploded-view-NoThreadSet-Black-bold-logo.jpg

Testaa nyt edes toisinpäin? Näyttää kyllä että cooli olisi väärin.

Eikö ton nyt nää ihan kuvastakin että alakooli on tosiaankin väärinpäin. Ei pitäs kaventua keulan suuntaan tollain IMO. Mut siisti runko, mikäs malli tää tarkalleen on?

oiskohan toi kooli väärinpäin tai entiijä

mitä luulette?

Pitää koittaa sit kääntää koolia, toi ku vaan titaania nii ei viittis sahata.

FF - 17:29, 2.8.2014 » oiskohan toi kooli väärinpäin tai entiijä mitä luulette?
Jätkällä on kyllä asennevamma.
makko - 16:59, 2.8.2014 » Haarukan vaihtaisin ainakin
Tää. Toi keula on vaan niin ruma. Runko katselin silläsilmällä kun tuli myyntin. Kiva ja edukas aihio.

Omasta mielestä toi keula on siistein mitä mulla on,ois tossa toki neljä muutakin vaihtoehtoa mitä vois kokeilla.

Johonki tirehtöörihävittään toi vois sopia, muttei oikein tohon. Kokeile jotain niistä muista. Jotain vähän sirompaa ja vähemmän aeroa.

Tehdään se pyörä ensin ennen kuin arvostellaan. Mielestäni tuo on ihan potentiaalinen keula.

Hikky - 17:38, 2.8.2014 » Pitää koittaa sit kääntää koolia, toi ku vaan titaania nii ei viittis sahata.
Ite ainaki joskus noita saanu irti niin että puukon terää pikkuhiljaa naputtelee sinne väliin vähän ympäriinsä ja sillä tavalla pakottaa sitä ylöspäin. Hetki siinä saattaa aluksi mennä mutta oon kyllä onnistuneesti tällä tavalla muutamia irrotellu.

Juu irtihän nuo lähtee helpommin mutta paikoilleen laitto vaati ainakin tämän koolin kohdilla vähän enemmän hommaa.

Hikky - 22:12, 2.8.2014 » paikoilleen väärin päin laitto vaati ainakin tämän koolin kohdilla vähän enemmän hommaa.
varmasti

Keulahan on yks parhaista, mutta ei tähän pyörään.

Alakooli ehkä väärinpäin