Kiitos nyt alkuun yksvaihteelle ja muille pyörätyypeille kivasta Helsingin kesästä. Palasin viimeviikolla takaisin Aberdeeniin suorittaa vikan vuoden yliopistolla ja jo kolmantena päivänä joku urpo autoilija ajo mun yli. Pyörä meni paskaks, mut onneks kesällä tuli jo ostettua uus runko:
Ps. Itse selvisin kolarista pelkillä mustelmilla.
Nyt pitäis vaan hankkia kammet ja rakentaa takakiekko loppuun ja toivoa et säät pysyy vielä vähän aikaa kohtuullisina.
Bob? Ikävä juttu, että Colnago ruttaantui rytäkässä, mutta hyvä, että kuski selvisi hengissä ja vieläpä ainoastaan mustelmilla. Laitahan kuvaa tulemaan, kun rojekti etenee/valmistuu.
Mä olen edelleenkin ‘koditon’, eikä mulla ole mtn paikkaa, jossa säilöä pyörää. Runko odottaa vieläkin pyöräkaupassa, nätisti paketissa. Osat on ollu kasassa jo pariviikkoa:
Mun piti rakentaa kiekot vanhoilla mavicin reflex avovanteilla, mut tänään tuli postista Alesan vanteet. Sain ne niin halvalla et oli pakko poistaa, kos ne on tyylikkäät harmaaks anodisoidut. En sitten tiedä onko ne sen erikoisemmat, mutta ei toi formulan napakaan ole sen erikoisempi.
Ebay.co.uk on hyvä lähde pyörän osien sekä figujen hoardaamiseen. Sitäpaitsi, mulla on jouluna turnamentti johon osallistua. -talvipyörä vai FB-armeija
Mulla on koti. Vihdoinkin.
Nyt on ollu melkeen viikon verran revolution track käytössä, kun lolnagon ketju on jo niin pahana ettei sitä enää uskalla ilman jarruja ajaa. Revolutionista Trackista voin sen verran sanoa, että se on ihan mukava. Ohjainlaakeri ja takakiekon napa on konelaakereilla, mutta etukiekko on aika peruspaska. Droppi on ihan paska. Vaikka rungossa on reijät lokareille, siinä ei oo hirveesti tilaa sen isommille kumeille. Eteen ei salee mahdu sen isompi kuin 32millinen. -plus että se teräs keula on ihan vtnruma.
Kävin hakee rungon vknlppna pyöräkaupasta. Pyörän alkuperäinen omistaja on Jim.
On kyllä nyt jo aika paljastava kuva…
Kaiken piti olla valmista tänään, mut eipä ollukkaan. Must tuntuu, et mun figu armeija ehtii valmistuu ennen tätä tyhmää pyörää. Yks tuumasia Vtncompressorheadsettopcappeja on aika hankala löytää tuppukylästä. Enkä oikein jaksanu pyöräillä kaikkia kauppoja tänään läpi, koska eeppiset tuulet. Mun äidin piti kysyy multa tänään, et pysynkö pystyssä pyörällä, kos suomessa oli uutisia jstn Skottien talvimyrskystä. Ei täällä talvea ole, mut tuulee niin kovaa, et puut ja joulukoristeet kaatuilee. Yhdellä kadulla oli pakko tulla pyörältä pois, ku ei sillä olis päässy mihinkään. http://files.stv.tv/imagebase/18/732x411/18843-christmas-lights-damaged-on-union-street.jpg Olis kyl sattunut, jos toi olis pudonnu päälle.
Sain vihdoinkin pyörän ajokuntoon -osat vähän vaihtu ja on mitä ikinä sopiva laatikosta löytyy. Tästä on kuitenkin hyvä lähteä eteenpäin.
Eilen kun pistin ekaa kertaa kiekon taakse oli pakko todeta et täähän on katuratarunko. Keskiö on sen verran matalalla, eikä kulmatkaan oo sen tiukemmat -Jim on varmasti hipsteri.
Ei se tän ajoa haittaa ja jos Rourke vastais mulle saatan jopa tilata siltä ratahaarukan (jos sellaista tähän kannattaa laittaa), koska toi hiilikeula näyttäis paremmalta mun maantie pyörässä.
Tavallaan diggailen, rungon väritys ja linjat jotenkin toimii. Tarvii vielä mätsäävät kiekot, teräksisen ratahaarukan ja mustan ohjaamon niin alkaa olemaan homma kohillaan.
joo, takakiekko on mun toisesta pyörästä.
Mulla olis etukiekon kaveriks toinen Mavicin reflex vanne -pitää vaan vaivautuu kasaamaan.
Ajoin dropilla tänään eikä sekään näyttäny tai tuntunu sen pahemmalta.
ps. 32mm rando on aika tosi raskas kumi
Nyt on reflex kiekot valmiina, mut nää on menossa toiseen projektiin.
Nää alesan vanteet edelleenkin odottaa napoja, mut en oo vielä uskaltanut päättää korkea vai matalalaippasten mikhejen suhteen, oishan niitä muitakin vaihtoehtoja, mut vähän hankalasti löytyy 36 reikäsiä…
on näköjään aika harvinaisia, mutta [täältä](http://www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/ST3TFRGAHD1/3ttt_forge_ahead_1_stem) ainaki. mun mielestä täälläkin oli myynnissä tämmönen.