prjkt: Ale Track

Sirkus - 21:38, 9.9.2013 » Ja Alelle vielä sen verran että arvostan kovasti tota vimmaa tehä ja toteuttaa. Suosittelen kaiken jatkokouluttautumisen yms suhteen miettimään ihan vakavasti omia intohimoja, näin viis vuotta sua vanhempana taitaa olla itelläkin paluu siihen yhteishakuun funtsimaan.
Tähän mun allekirjotus.

Lupaan tilata sulta rungon sit joskus. Hyvä ale!

Tarvitko Ale jotain muuta tähän projektiin? Putkea, haarukanpäitä/ratahahloja tms.

Ale ota bussi Koirakivelle

smonni - 23:32, 10.9.2013 »
Sirkus - 21:38, 9.9.2013 » Ja Alelle vielä sen verran että arvostan kovasti tota vimmaa tehä ja toteuttaa. Suosittelen kaiken jatkokouluttautumisen yms suhteen miettimään ihan vakavasti omia intohimoja, näin viis vuotta sua vanhempana taitaa olla itelläkin paluu siihen yhteishakuun funtsimaan.
Tähän mun allekirjotus.
omanikin. tsemppiä ale! hyvä meno.
Konga - 23:44, 10.9.2013 » Tarvitko Ale jotain muuta tähän projektiin? Putkea, haarukanpäitä/ratahahloja tms.
arvostan tata toimintaa. full support.

No jos nyt muutkin.

Ale99 - 21:43, 9.9.2013 » SPEKSIT -ohjaamo: cinelli alter (?) ja ergo-droppi
Sininen 110 mm alter special prais ounli foor juu dear friend, elikkäs toimituskulujen hinnalla, koska onhan tää nyt niin kova proggis. Mutta huom hox achtung! Alter on 1" ruotoputkelle.

Shimmin ale tekee mistä vain ja käden käänteessä! Muuten hienoin sun pyöristä mahdollisesti tulossa :slight_smile:

1" stemmi ei käy 1 1/8" ruotoputkeen, ei varsinkaan jos väliin tunkee vielä lisää ylimääräistä materiaa.

Skarppaa jerppa.

Vittu mä meen nukkumaan. Ajatuksissani tietenkin oli että hommat olisi toisin päin mutta eipä tietenkään. Hio ale ruodista sen verran pois että stemmi sujahtaa paikalle.

^koitas ny taas terävöittyä

manuelkala - 0:07, 11.9.2013 »
Konga - 23:44, 10.9.2013 » Tarvitko Ale jotain muuta tähän projektiin? Putkea, haarukanpäitä/ratahahloja tms.
arvostan tata toimintaa. full support.
Kyllä.
Sirkus - 21:38, 9.9.2013 » Suosittelen kaiken jatkokouluttautumisen yms suhteen miettimään ihan vakavasti omia intohimoja, näin viis vuotta sua vanhempana taitaa olla itelläkin paluu siihen yhteishakuun funtsimaan.
henk koht suosittelen etupäässä sitä että jos tykkää harrastaa niin siihen touhuun harvemmin kannattaa edes yrittää yhdistää rahan tienaamista. vaikkakin kannattaa aina tosissaan miettiä että ammattiin opiskellessaan kannattaa tosissaan miettiä että jaksaako niitä hommia oikeasti 30+ vuotta.

meitsi voi sponssata ainakin osan Kongan putkien rahtikustannuksista jos kiinnostaa.

e: meinasin että 30+ vuotta eka hommia jonka jälkeen mietitään että kestääkö kroppa nykyisiä hommia toiset 30+ vuotta vai onko edessä alan vaihto työuran jälkimmäiselle puoliskolle :wink:

^
joo, olet ihan oikeassa. Joskin minun mielestäni taidot ei mene koskaan hukkaan vaikkei alasta ammattia edes suunnittelisi. Mielekäs opiskelu itseään varten voi olla parempi kuin ammattiin tähtäävä opiskelu joka ei kiinnosta ollenkaan. Hieman kärjistetyt esimerkit mutta kuitenkin. Jatkaa voi jossain toisessa topicissa…

peltsip - 9:05, 11.9.2013 » henk koht suosittelen etupäässä sitä että jos tykkää harrastaa niin siihen touhuun harvemmin kannattaa edes yrittää yhdistää rahan tienaamista. vaikkakin kannattaa aina tosissaan miettiä että ammattiin opiskellessaan kannattaa tosissaan miettiä että jaksaako niitä hommia oikeasti 30+ vuotta.
No, ite aloin harrastamaan ohjelmointia ala-asteen kuudennella luokalla ja hankin aiheesta itelleni korkeakoulutusta ja ammatin. Homma toimii niin, että kun duunissa on kivaa, niin ei tule harrastettua yhtään, mutta toisaalta välillä kun päivät joutuu tekemään paskahommia, tulee kotona harrastettua jotain mielekästä ja motivoivaa.

Sitäpaitti luulen, että jos näistä hommista päästään eläkkeelle, niin niitä on siinä vaiheessa pakerrettu +50 vuotta. Pusipusihali Jyrki ja kestävyysvaje.

Aleee, tilannepäivitystä kehiin?

ei oikeesaan oo mitään päivitettävää… oon mietiskelly väriä.

Konga - 23:44, 10.9.2013 » Tarvitko Ale jotain muuta tähän projektiin? Putkea, haarukanpäitä/ratahahloja tms.
Olin ihan tosissani tän kanssa. Voin duunata sulle vaikka nimikirjaimilla koristellut haarukanpäät. Laita PM.
peltsip - 9:05, 11.9.2013 »
Sirkus - 21:38, 9.9.2013 » Suosittelen kaiken jatkokouluttautumisen yms suhteen miettimään ihan vakavasti omia intohimoja, näin viis vuotta sua vanhempana taitaa olla itelläkin paluu siihen yhteishakuun funtsimaan.
henk koht suosittelen etupäässä sitä että jos tykkää harrastaa niin siihen touhuun harvemmin kannattaa edes yrittää yhdistää rahan tienaamista. vaikkakin kannattaa aina tosissaan miettiä että ammattiin opiskellessaan kannattaa tosissaan miettiä että jaksaako niitä hommia oikeasti 30+ vuotta. meitsi voi sponssata ainakin osan Kongan putkien rahtikustannuksista jos kiinnostaa. e: meinasin että 30+ vuotta eka hommia jonka jälkeen mietitään että kestääkö kroppa nykyisiä hommia toiset 30+ vuotta vai onko edessä alan vaihto työuran jälkimmäiselle puoliskolle ;)
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/08/15/article-1045158-0249C74300000578-151_468x286.jpg
Konga - 23:39, 15.9.2013 »
Konga - 23:44, 10.9.2013 » Tarvitko Ale jotain muuta tähän projektiin? Putkea, haarukanpäitä/ratahahloja tms.
Olin ihan tosissani tän kanssa. Voin duunata sulle vaikka nimikirjaimilla koristellut haarukanpäät. Laita PM.
postikulusponssaustarjous on myös vieläkin voimassa.

tuli btw myös mieleen että jos työpaikan nurkista löytyy sopivaa kupari/messinki/vast levyjen hukkapaloja niin voin askarrella paskarrella myös keulamerkin projektiin jonkinlaista hahmotelmaa/piirrustusta vastaan.

mäkin voin jeesata postikuluissa