Principia-klubi — ilmoittaudu, postaa omasi + fiilistelyt ja disautukset

Tässä Geometry Geeksistä löytyneitä, oliko nää tossa ylempänä jo?

1 Like

Ylempi oli jo, alempi ei. Harmillisesti jälkimmäisestä en osannut selvittää vuotta mutta kaikki materiaali on tervetullutta. Olisko ihan 2000 tai jopa 1998-1999.

e. Kun jaksan niin naputtelen ekaan postaukseei linkit suoraan joka vuoden luetteloon erikseen.

1 Like

Nonni.

e. Heetkinen tuolla aika lailla kaikkea. Noiden Saksan-luettelojen perusteella oma runkoni taitaakin olla 1995 eikä 1996. Hahaa.

2003 Principia Rsl S6 eli se magein ja slouppaava. Mint kondis. Ostin tän kompliittina valmiiksi kasattuna settinä.

Nopee. Tällä tulee pääsääntöisesti yli 30 km/h keskareita. Täysi 105 (voimansiirto, jarrut ja navat). H Plus Son vanteet käy hyvin YV-foorumistille.

Pieni alurunko on kyllä jäykkä ja ”ilman käsiä” vaikea ajaa paino satulaputkelta, mutta muuten runko on nopeasti reagoiva ja ketterä.

6 Likes

Mulla on muutamat katalogipeedeeäffät jossain. Kaivan esiin, kun pääsen myöhemmin koneelle. Josko vaikka siellä uutta vanhaa tietoa.

Ja liityn täten klubiin. 2005 Principia Evolution SX

EDIT: Etsin vanhoista sähköposteista aiheeseen liittyvää. Haku ”principia” palautti myös Deicide-aiheista spostia. Jumalaista johdatusta.

1 Like

Voisko toi olla 2003? Luettelossa väriks ilmotetaan sille vuodelle anodisoitu “Charcoal”. Olisko vaikka vähä hailentunu vuosien varrella?

Joo on varmaan se just.

1 Like

Mulla on näemmä katalogit vuosilta 2001-2006.

Mikä on paras paikka jakaa, ellei näitä jo löydy?

1 Like

Hyvä kyssäri. Voikohan tänne palstalle ladata tiedostoja jotenki?

Laitoin saunan päälle ja olutta on, minä tarjoan

Elikkä pdf uploadit sallittu nyt kun keksittiin tämmöinen historiallis-hyödyllinen käyttötapaus. Jos katalogit on jotain muuta formaattia jota ei ole vielä sallittu, voi laittaa suoraan yv tai käyttää vaarallisesti editoitavaa kehitysehdotuslankaa. Voi olla että valittelee hetken vielä yli 16 Mt tiedostokokoja tms mutta seuraavaksi otan tikapuut ja laskeudun konehuoneeseen tutkimaan asiaa tarkemmin, terve

10 Likes

Principia_2001_front.pdf (8.2 MB)
Principia_2001_back.pdf (7.9 MB)
Principia_2002_front.pdf (2.3 MB)
Principia_2002_back.pdf (1.6 MB)
Principia_2003_part1.pdf (3.5 MB)
Principia_2003_part2.pdf (2.1 MB)
Principia_2004.pdf (8.9 MB)
principia_2005_brochure.pdf (2.2 MB)
Principia_2006_uk.pdf (7.4 MB)

Kiitos, happo.

7 Likes

Hyvä kontenttia täällä ja katalookit luentaan. Mukavan kirjava valikoima pyöriä myös. Kuka avaa mtb-pelin? Milloin kokoontumisajot?

2 Likes

Ohho, kiitos vasaaraasialaiselle ja ylläpidolle! Tämäpäs on hauskaa.

Mulla on hämärä muistikuva että oon nähny kuvan palstalaisen maasto-Principiasta mutta muistanko väärin suattaapi olla.

Ja joo kyllähän tältä pohjalta kokoontumisajot on jo pakko laittaa!

Ehdotan ens kevättä. Sillon on nättiä ja olis myös mahikset että nuo kaks klupilaista saattais saada fillarinsa kuntoon siiheks. Yhteiskuva Tanskan suurlähetystön edessä ja jos lähetystön portinvartijan rouva vaikka kahveet tarjois nii se olis jo jotain! Smörrebrödit vedetään ja tuuporit kumotaan. Mitäpä väki mieltä.

1 Like

Kevät ja lähetystö kuulostaa hyvältä. Vielä jos sais sopimaan jonkun tv-tapahtuman kylkeen niin ae että.

1 Like

Kysymys: Luettelossa näkyy tuon vuoden Evolutionille vaan tuommonen hopea. Mitenkäs toi sun on musta?

Mä seilaan chainreactioncyclesin myynti-ilmoituksen pohjalta.

Voisiko olla, että eri markkina-alueille on toimitettu eri värejä? Mun musta on samaa anokamaa kuin gnarlien ratarunko.

EDIT: Kevätkokoontuminen melkein Tanskassa kuulostaa hienolta!

1 Like

Varmaan kaikki on mahollista. Toisaalta rikkinäinen puhelinkin on yks mahis, chainreactioncycles on joskus ollu hiaman suurpiirteinen.

Ootko ottanu vaakaputkesta tarrat pois? Miksei siinäkää lue mittää.

Minä raavin ne irti. Näin jälkikäteen harmittaa, että nyhdin ratarungosta kaiken paitsi satulaputken merkin hittoon.

1 Like

En kuulu klubiin, mutta mietinpä tässä josko vois olla niin kivasti että Evolution oiskin Revolution?

Mites nää ratapyörät, onko ne ollu jotain full custom hommia joita on tehty vaan tilauksesta? Eli onko esim @gnarlie sun runko tehty Ellipsen/Revolutionin pohjalta eri dropouteilla?

1 Like