Pride alleycat 28.6. Wednesday

Manifesti tipahti johonkin Pasilaan ku ajoin liian kovaa. Oli muutenkin huono idea osallistua Trek-merkkisellä pyörällä pride-älläreihin.

Edit. Mutta hyvä tapahtuma oli siitä huolimatta ja oli ihan kivaa mennä vaan maaliin hengaamaan. Kiitos järkkääjät!

8 Likes

Huh, oli kyl mukavaa ajamista tälleen 5kk tauon jälkeen. Tuli alussa oikein kunnon jännitykset et mitenköhän tää nyt sujuu. Sit ku sai manifestin käteen ni vaan kaks paikkaa oli täysin tiedossa, loput sit kiltisti karttaan ja yks paikka ei vaan löytyny ees hätäsellä googlaamisella. Minuuttien tuloksettoman etsinnän jälkeen se piti sitten vaan jättää, ja toivoa ettei muutkaan sitä löydä. Rasteilla olikin sitten kanssa vähän synonyymi arvausleikkejä et mitäköhän tässä haetaan. Ekoilla rasteilla ainakin @tvvre ja @Master_Card oli mua aina vähän edellä, mutta suunnittelin että mä saan kirittyä sit ku siirrytään keskustaan ja pystyn hyödyntämään vähän liberaalimpeja ajolinjoja. Kolmikulmassa tää meinaskin sitten kostautua kun pakukuski ei käsittänyt että täällä on kisa menossa. Art fridalla viel selfiet ja portaidenlaskut, ja sit nopee bulevardille ja siitä orionin kautta maaliin. Kun olin lähdössä Orionilta, näin ku Tuure tuli siihen ihan mun jälkeen, ja siinä kohtaa alko tuntuun että ehkä mulla menikin ihan hyvin. Iso kiitos vielä @eli lle järkkäämisestä, ja kaikille osallistujille ajamisesta!

2 Likes

Mä tulin ekoihin älläreihini semmosella ajatuksella että jos pari rastia löytäis ja maaliin pääsis. Molemmat toteutui, ja kävin lopulta niinkin paljon kuin kymmenen rastia (nuorten prideä en löytänyt Googlesta tarpeeksi nopsaan ja bottan jätin pois kun kunto loppui.)

Setalle menin ekaksi, sitten Vallilaan ja sit Kurvin kautta kohti keskustaa. Fairytalelta Herculle peesailin Inkaa ja opin siinä monta kikkaa kaupungissa ajamiseen! Kiitos Inka ajoseurasta :blush:

Herculle päästyä oli 20min jäljellä ja Orion ja Botta käymättä. Päätin että jätän Bottan väliin ja kävin Orionin poimimassa (tunnesyistä - istuin siellä skidinä illat kun isä oli koneenkäyttäjänä) ja sit maaliin.

Voguesauna ja pari muuta vihjettä oli mennyt ristikossa väärin mut sepä ei meitsiä haitannut, oli vaan ihan älyttömän kivaa ajaa kovaa ja vähän uusia reittejäkin ainaisen työmatkan jauhamisen tilalla.

Tänään sit keho aivan hajalla mut oli sen arvoista! Kepin kanssa köpöttelin Seurasaaren queer-kävelylle. Sielläkin sai vaihtaa yhdet täysiit :blush:

2 Likes

Saatoin näin seuraava päivänä käyskennellessä Seurasaaressa (moi vaan @iibislintu!) pahoitella sateenkaariperheillä työskentelevältä kaveriltani ylimääräisistä ovipuhelinsoitoista :sweat_smile: Ei kuulemma ollut tullut mitään harmittelua siellä tästä!

Hyvät ajot, hyvä kisa, kiitos @eli!

4 Likes