Post your spokecard

Mä vähä olen aprikoinutkin, että tässä pinnakorttijutussa on joku oma juttu vielä.

On mulla nyt kahes pyöräs yhdet. Mut niillä on merkitystä vain mulle itselle henkilökohtaisesti. Muut ajattelee mitä ajattelee.

walto - 12:38, 4.7.2010 » Tälläsen hauskan idean sain (lähinnä kyllä metsästän itelleni sitä Wagnerin "haluan pyöräillä, en tehdä valintoja" ruutua)
Olisko kellään tähän jotain pikselireferenssiä? Etäisesti muistan tän sarjakuvan, mutten yksityiskohtia.
Aemilius - 23:46, 21.9.2020 »
ein0.0 - 17:29, 21.9.2020 » Miten on vuonna 2020, saako fiksi pyörään laittaa pinnakortiks mitä vaan läpsyköitä vai pitääkö ne hankkia ajamalla skaboja? Saako oma hostaamien älläreiden kortin laittaa omaan pyörään? Entä jos kortti on ns ntkt skaboista joihin ei ollut avointa kutsua? Eli jos linjoilla on jotain ns. lähettejä niin postaa mielipiteesi alle
Ihan omantunnon mukaan, ketään ei tod näk kiinnosta vittuukaan ja jos lataat kiekkoon pinnakortteja eventeistä missä et oo ollut saadaksesi street crediä ni tiedät anyway kuka katsoo peilistä silmiin. Ntkt eventien pinnakortit best. Niin ja korteilla tukotettu paskanen kiekko näyttää aina vaan snadisti urpolta vaikka nimi olis Professor. Fiksin takakiekossa kqof2019 ja parin viikon takainen älläri, Fairlightin etukiekossa cbsm2020. Loput laatikossa. Välillä avaan laatikon ja muistelen skaboja.
piti ihan avata kqof19 topsua ja varmistaa että olinko paikalla vai en e. jälkipyykeissä ainaki :D

Mulla oli joskus 1000€ setelin kuva pinnojen välissä. Se oli ainoa 4-värinen setelinkuva minkä työpaikan tulostin suostui tulostamaan. Kuulin jostain että fillariin pystyy helposti laittaan tonnin, tapahtuma se on tilitapahtumakin.

Tällä mennään