Pori-sgene

Komppaan tätä. Joskus toissa vuosikymmenellä olin siellä hetken aikaa kesällä ja on kyllä nasta mesta. Tai oli ainakin silloin.

Sen sijaan tämän aivoni lukivat muodossa Pizza-RAX, ja olin sillai, että nyt kyllä! Googlella selvisi, että Poriinkin on sellainen siunaantunut.

joo kiitokset ehdottelijoille, en ehtinyt kuin käymään Blind Burgerissa. Otin sen vegeaterian ja bögö maistu oikein hyvältä ruualta, kuten ranutkin. Ymmärrän nyt ristiriitaiset mielipiteet, Blind Burger on kyl sillee ihan mun kuppi teetä, vaikka se ei sinänsä ole mitään ihmeellistä.

Oikeestaan en ois ehtiny käymään edes siellä, Porista ei lähtenyt enää pyörämyönteisiä yhteyksiä stadiin, joten ajoin sit 9 timmaa mukaanlukien breikit 26" Inbredillä varmaan jonku 130 kilsaa Tampereelle 53 tuuman vaihdearvolla joka pyöri flättipolkimilla, ehtiäkseni ekaan yöjunaan jotta pääsen nukkumaan ennen iltavuoroa. Aluks chillimmin hakien suuntaa, koukkasin poluilla ja puutalokäsityöläismitälietaiteilija-zonella, sit vaan vitunmoista tykitystä 11lla aikaa vastaan

Oli jees, mut satula tappo mun perseen.

En ajanut yhtäkään liikenneympyrää, ajoinko ne kaikki?

10 Likes

Niin. Se tosiaan unohtu mainita, että eihän täältä pääse iltakuuden jälkeen julkisilla pois lainkaan.

Vuonna 2017 niitä on näemmä ollut 41. Nykyisin kyllä jo paljon enemmän.

Tampereelle polkeminen kyl kova ratkaisu! Arvostan! Ois sinne aika lailla samassa ajassa varmaan polkenu vähän mukavampiakin teitä, mut välillä pitää mennä suorinta reittiä.

3 Likes

Tampereelle kannattaa ehdottomasti ajaa Pori-Palus-Kullaa-Lavia-Häijää-Siuro-Nokia-Tampere. Toi on lyhyin ja nopein reitti. Oisko joku reilu 120km, en muista enää.

Myös Kokemäen kautta pääsee, se on pidempi ja siellä on enemmän soraa. Eli Pori-Kokemäki-Säpilä, Säpilän riippusillasta Kokemäenjoen yli ja siitä sit Keikyän ja Sastamalan kautta Tampereelle. Tätä kautta mulle on tullu noin 160km mittariin.

Nyt kun Pori-sgene ylhäällä, niin elokuussa ajattelin junailla vanhaan asuinkaupunkiini pyörä messissä. Vois käydä törpöttelemässä vanhojen ja uusien?? sgeneläisten kanssa ja muistella vaikka Kirjurin poolopelejä.

viekää minut rattikseen ja laittakaa nuorallatanssija soimaan