Pori-sgene

Huomiseks sovittu jo sekoilut Turun päähän, mut vihdoinkin sinne lenkille ens viikolla? Kuulin et jonku tääl pitäis kuntoillakin, mut enempi sitä terassilla on näkyny!

Pitkään oon foorumia lueskellut, mut kun nyt näyttää porissakin olevan oikein scene, niin oli pakko liittyä.

Jos jotakin gathering-touhua vielä on, niin voisin lähteä naurattamaan teitä tolla creatella :slight_smile:

tänään kaheksalta toriparlamentilla.

Huomenna päässee yleisö nauramaan toistakin kiina-pyörää.

Vielä pari tyyppiä niin voidaan ruveta askartelemaan poolomailoja.

Oh shoot! tänään (11.8) ei osaltani kyllä onnistu. Keli on kyllä mainio, mut illaksi tuli jo sovittua parikin juttua. Joutuu siis heittämään rain checkin tälle kerralle.

jostakin syystä postasi saman kommentin kahdesti. liian nopeat sormet kenties…

jeps paikalla kasin maissa.

Niin tänäänhän ajetaan taas auringonlaskuun ihailemaan Jussin pinkkiä vispilää! Aikaa vois edistää tunnilla, eli kello 19.00 ja paikka sama. Beware, syksyn tuulet puhaltaa jo.

Niinkuin tuossa erittäin random-kohtaamisessa, keskellä pimeää elokuun yötä jo austonelle jo kerroinkin, niin (omasta mielestäni) näyttävän skiddaamisen jäljiltä (no siinä barcolla oli tuttuja tyttöjä istumassa) halpis-trendipyörän takanavan kierteet päättivät muuntua sorvausjätteeksi. tänään postiin saapui uusi takanapa ja kiikutin laiskuuttani ja ehkä jopa ihan fiksuuttani palikat pyöräsportin huomaan. arvio oli, että perjantaiksi olis ehjä napa alla (shiit!). siihen asti rullaillaan siis cruiserilla. tänään laitan parit stongat kaverin matkaa rauman telakalle modifioitavaksi ja viikonloppuna (toivottavasti) palaan entistä ehompana kulmille.

Tein Poolo stagan, koska mennää kokeilee?

Noni, nyt tulee setti yksvaihde tarrojakin poriin. Tilasin vain viiden hengen edestä tarroja, koska muuten ne olis vaan jäänyt nurkkiin lojumaan ne ylimääräset. Ilmottelen sittekun saapuvat.

JA ne saapuivat. Kiitos tnts jos tätä lankaa erehdyt lukemaan :slight_smile:
Multa voi tiedustella, mut mieluiten siten, et otetaan jonkunnäköset ajelut tässä joku pv porukalla.

Onko jo(mma)llaku(mma)lla tarvetta spedutossuille? Olis tollaset käheet Diamantin kengät, jotka on mulle hippasen isot (pohjallinen joku 27 senttiä), valkoisella pohjalla sinistä ja turkoosia kuviota.

On sitten Porista joku muukin eksynyt Lahteen kuin minä. Onnittelut voittajille :slight_smile:

^^ tuo mulle so vitu succée

hehe. taidan men ajaan.

Ajoa und bier heute abend?
Tänää vois ol hyvä päivä ajella.

Tänää o opiskelijapileet eli pori ainut cyclemessengeri ripustaa chromes kino narikkaa? eiko, lämmin ois ja mul iltavapaa niinisalost, vois ajaa.

^Niinisalo? Iltavapaa? Whatt?

eikun meillä on täällä tapana larpata ajaessa, sovittiin et tänään mä oon RUKissa, jussi on Tintti ja axeli Cheekki, jos tulee muita ne saa olla vapaavalintaisia Turtleseja.

edt. Päivät panimolla on pitkiääh…